Magyar Termék Marketing Fórum
A Magyar Termék Marketing Fórum idén novemberben ismét összehozta a szakma fontos szereplőit, ahol közösen értékeltük az idei kampányok eredményeit, illetve bepillantást nyújtottunk a 2026-os jubileumi év terveibe - hiszen jövőre a Magyar Termék 20 éves lesz!
IDŐPONT: 2025. november 25. kedd 09.00 - 14.00
HELYSZÍN: MOME TWO Filmstúdió, 1121 Budapest, Zugligeti út 9-25.
SZAKMAI PROGRAM:
09.00 - 9.30 Érkezés, regisztráció
09.30 - 9.35 Köszöntő
Bánkúti Fatime, a Magyar Termék Nonprofit Kft. marketing vezetője
09.35 - 10.05 A Magyar Termék 2025-ös eredményei és a 2026-os jubileumi év tervei
Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője
10.05 - 10.20 Makrogazdasági és vásárlói trendek
Kui János, a Resolution Kft. ügyvezető igazgatója
10.20 - 11.00 Így vásárolnak a magyarok 2025-ben - üzletlánci és gyártói kihívások és megoldások
A kerekasztalbeszélgetés résztvevői:
- Kui János, a Resolution Kft. ügyvezető igazgatója
- Kovács Krisztián, a Mazzini Kft. értékesítési és marketing igazgatója
- Lakatos Tamás, az Auchan Magyarország friss tradicionális termékek értéklánc igazgatója
11.00 - 11.30 Szünet
11.30 - 11.50 Business to design - A design szerepe az üzleti életben
Molnár Péter, a MOME Future School megbízott igazgatója
11.50 - 12.10 Együtt a polcon, együtt a kommunikációban - Az üzletlánc-specifikusnyereményjátékok értékesítésösztönző szerepéről
Berényi László, a Globus Zrt. értékesítési igazgatója
12.10 - 12.30 A nyereményjáték, ami tényleg win-win: közös siker a polctól a kasszáig -Országos nyereményjátékok közös értékteremtéséről
Esterházy - Gyarmati Dóra, a Magyar Termék marketing bizottság tagja,stratégiai marketing / üzletfejlesztési szaktanácsadó
12.30 - 12.50 Országos kvízkampány és az adatbázisfejlesztés stratégiai szerepe
Bertalan Sára, a Magyar Termék Nonprofit Kft. projekt koordinátora
12.50 - 13.00 Zárógondolatok
Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője
13.30 - 14.00 Campus bejárás - opcionális
