Magyar Termék Marketing Fórum

A Magyar Termék Marketing Fórum idén novemberben ismét összehozta a szakma fontos szereplőit, ahol közösen értékeltük az idei kampányok eredményeit, illetve bepillantást nyújtottunk a 2026-os jubileumi év terveibe - hiszen jövőre a Magyar Termék 20 éves lesz!

IDŐPONT: 2025. november 25. kedd 09.00 - 14.00

HELYSZÍN: MOME TWO Filmstúdió, 1121 Budapest, Zugligeti út 9-25.

 

SZAKMAI PROGRAM:

09.00 - 9.30 Érkezés, regisztráció

09.30 - 9.35 Köszöntő

Bánkúti Fatime, a Magyar Termék Nonprofit Kft. marketing vezetője

09.35 - 10.05 A Magyar Termék 2025-ös eredményei és a 2026-os jubileumi év tervei

Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője

10.05 - 10.20 Makrogazdasági és vásárlói trendek

Kui János, a Resolution Kft. ügyvezető igazgatója

10.20 - 11.00 Így vásárolnak a magyarok 2025-ben - üzletlánci és gyártói kihívások és megoldások

A kerekasztalbeszélgetés résztvevői:

  • Kui János, a Resolution Kft. ügyvezető igazgatója
  • Kovács Krisztián, a Mazzini Kft. értékesítési és marketing igazgatója
  • Lakatos Tamás, az Auchan Magyarország friss tradicionális termékek értéklánc igazgatója

11.00 - 11.30 Szünet

11.30 - 11.50 Business to design - A design szerepe az üzleti életben

Molnár Péter, a MOME Future School megbízott igazgatója

11.50 - 12.10 Együtt a polcon, együtt a kommunikációban - Az üzletlánc-specifikusnyereményjátékok értékesítésösztönző szerepéről

Berényi László, a Globus Zrt. értékesítési igazgatója

12.10 - 12.30 A nyereményjáték, ami tényleg win-win: közös siker a polctól a kasszáig -Országos nyereményjátékok közös értékteremtéséről

Esterházy - Gyarmati Dóra, a Magyar Termék marketing bizottság tagja,stratégiai marketing / üzletfejlesztési szaktanácsadó

12.30 - 12.50 Országos kvízkampány és az adatbázisfejlesztés stratégiai szerepe

Bertalan Sára, a Magyar Termék Nonprofit Kft. projekt koordinátora

12.50 - 13.00 Zárógondolatok

Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője

13.30 - 14.00 Campus bejárás - opcionális