Menü

Hírek

Indul a HAMM a magyar menzákon

A piac három meghatározó szereplőjének összefogásával útjára indult a HAMM, a Hazai Alapanyagok a Magyar Menzán Program. Ennek eredményeként a 2017/2018-as tanévtől hangsúlyosabban jelennek meg a magyar gyártók termékei a receptek hozzávalói között. A Hungast Csoport elsőként az Univerrel és Gyermelyivel kötött stratégiai megállapodást, és további gyártókkal tárgyal a csatlakozásról.

Csatlakozna a kormány akciótervéhez a Magyar Termék

Országos nyereményjátékot, folyamatos áruházlánci kommunikációt és a kormány hazai élelmiszereket népszerűsítő akcióprogramjában való aktív részvételt tervez 2018-ban a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. A Magyar Termék védjegyrendszert működtető társaság a napokban a kecskeméti Univernél tartotta marketingfórumát, amelyen 32 cég vett részt.

Több mint 330 milliárd forintot költöttek a háztartások zöldségre és gyümölcsre a múlt évben

Több mint 330 milliárd forintot költöttek a magyar háztartások zöldségre és gyümölcsre tavaly, mintegy 12 százalékkal többet az azt megelőző évhez képest, ez a napi fogyasztási cikkek éves forgalmának valamivel több mint a tizede - derült ki a GfK Hungária reprezentatív felméréséből, amelyet a Budapesti Nagybani Piac Zrt. megbízásából végzett.

EZEK A CÉGEK KAPTÁK A FIGYELŐ TOP200 IDEI DÍJAIT

Védjegyhasználónk a Bonafarm Csoport tagja, a Sole-Mizo Zrt. lett 2017-ben az év magyar vállalata, mint a transzparens és teljesítményelvű modell meghonosítója a hazai agráriparban.

Csomagolásban újít a hatcsillagos Gallicoop

Csomagolócentrummal teszi teljessé a gyártási vertikumát a Gallicoop Zrt., a hazai pulykapiac legnagyobb társasága. Az évi 40 ezer tonna szárnyast vágó és 8 ezer tonna készítményt előállító szarvasi társaság 1,6 milliárd forintból valósítja meg a beruházást, amelyhez 50 százalékos állami támogatást kapott. A májusra elkészülő csomagolócentrum az eddigieknél gyorsabban, a legmagasabb csomagolási és higiéniai színvonalon képes ellátni a Gallicoopot.