Hírek

Megunhatatlan a szörp

Hazánkban hosszú múltra vezet vissza a szörpök kedveltsége. Nem meglepő, hogy a tavasz elején az addig háttérben rejtőző termékek előrébb kerülnek a polcokon.

„Három a Magyar” akció a Spar-üzletekben

Sikeres nyereményakciót szervezett a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. a Spar és Interspar üzletekben március elejétől április közepéig.

Tartósítószer- és gluténmentes pékáruk az Omega Bázistól

Természetes és gluténmentes termékújdonságokkal jelenik meg a piacon az Omega Bázis Kft.: kövön elősütött, „vékonytésztás” pizzalapot, tortillát, sós snack- és kenyércsaládot kínál a gluténérzékeny vásárlóknak.

Megújul a Sága

Átöltözteti valamennyi termékét a magyar piac első számú szárnyasmárkája, a Sága, emellett megújítja a logóját is, valamint hárommilliárdos beruházási programba kezd.

Exkluzív interjú Daka Zsolttal, a Gyulahús Kft. ügyvezető igazgatójával

Öt éve, 2012 végén, 2013 elején zajlott a Gyulai Húskombinát felszámolása, ezzel párhuzamosan a Gyulahús Kft. megalapítása, a vállalat vagyontárgyainak meghirdetése, illetve azok megvásárlása. A húskombinát utolsó műszaki főmérnöke, egyben a Gyulahús Kft. első ügyvezető igazgatója Daka Zsolt volt, aki azóta is vezeti a gyulai húsipari céget. A 150 éves Gyulai újrakezdéséről, illetve a Gyulahús Kft. elmúlt ötéves fejlődésről kérdeztük.

Átadták „Az év legsikeresebb promóciója 2017”-díjakat

A Trade magazin szervezésében idén, jubileumi tizedik alkalommal került megrendezésre a díjátadó ünnepség. Az idei megmérettetésre 6 kategóriában 34 pályamunka érkezett az FMCG-piac szereplőitől.