Hírek

Kiszívezhetik a vásárlók Magyarországot

Nyereményjáték-akciót indít a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. a védjegyhasználó cégek összefogásával.

Ebből az öt termékből mindenképp érdemes hazait választani

Az utóbbi években számos kampány ösztönzi a magyar vásárlókat, hogy hazai termékeket vegyenek a külföldieket helyett. Ezeknek már láthatóan megvan a hatásuk, bár továbbra sem minden termékkategóriában keresik a magyar árucikkeket. Mitől függ, hogy figyelünk-e a származásra, és mennyit vagyunk hajlandóak fizetni a hazai gyártású termékekért?

Merre tart a hazai agribusiness?

Globális és lokális üzleti kockázatok,  lehetőségek az élelmiszer- és mezőgazdaságban.

Legyen részese!

Több mint 150 cég 3800 terméke és szolgáltatása használja már a „Magyar Termék” védjegyek valamelyikét – összegezte a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. működését Benedek Eszter ügyvezető annak kapcsán, hogy a társaság megtartotta éves taggyűlését és elfogadta a 2016-os mérlegét. A kft. nonprofit jellegéből fakadóan nem fizet osztalékot a tagjainak, a képződött nyereséget a Magyar Termék tanúsító- és védjegyrendszer működtetésére, fejlesztésére fordítja. Az ügyvezető szerint a védjegyhasználók köre stabil.

20 pontos akcióterv a minőségi magyar élelmiszerekért

A magyar emberek érdekeit védi a kormány húszpontos élelmiszerbiztonsági akcióterve, elősegítve az élelmiszerek minőségének javítását, a vásárlói tudatosság fejlesztését és a hatósági tevékenység hatékonyságának növelését - mondta a földművelésügyi miniszter szombaton a Jász-Nagykun-Szolnok megyei Tiszaderzsen.

Bőven lesz hazai uborka

A nyugat-európai tendenciának megfelelően Magyarországon is növekszik az éves uborkafogyasztás, kígyóuborkából 1,6-1,8 kilogrammot tesz ki fejenként. A várakozások szerint közel 18 ezer tonna lesz idén a hazai hajtatott uborka mennyisége, amely elég lesz a belső fogyasztás kiszolgálásához.