Hírek

Merre tart a hazai agribusiness?

Globális és lokális üzleti kockázatok,  lehetőségek az élelmiszer- és mezőgazdaságban.

Legyen részese!

Több mint 150 cég 3800 terméke és szolgáltatása használja már a „Magyar Termék” védjegyek valamelyikét – összegezte a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. működését Benedek Eszter ügyvezető annak kapcsán, hogy a társaság megtartotta éves taggyűlését és elfogadta a 2016-os mérlegét. A kft. nonprofit jellegéből fakadóan nem fizet osztalékot a tagjainak, a képződött nyereséget a Magyar Termék tanúsító- és védjegyrendszer működtetésére, fejlesztésére fordítja. Az ügyvezető szerint a védjegyhasználók köre stabil.

20 pontos akcióterv a minőségi magyar élelmiszerekért

A magyar emberek érdekeit védi a kormány húszpontos élelmiszerbiztonsági akcióterve, elősegítve az élelmiszerek minőségének javítását, a vásárlói tudatosság fejlesztését és a hatósági tevékenység hatékonyságának növelését - mondta a földművelésügyi miniszter szombaton a Jász-Nagykun-Szolnok megyei Tiszaderzsen.

Bőven lesz hazai uborka

A nyugat-európai tendenciának megfelelően Magyarországon is növekszik az éves uborkafogyasztás, kígyóuborkából 1,6-1,8 kilogrammot tesz ki fejenként. A várakozások szerint közel 18 ezer tonna lesz idén a hazai hajtatott uborka mennyisége, amely elég lesz a belső fogyasztás kiszolgálásához.

Magyar Kincsek sorozatot indít a Magyar Termék

Új eseménysorozatot indít a "MAGYAR TERMÉK" Nonprofit Kft. A Magyar Termék tanúsító védjegyrendszert működtető társaság Magyar Kincsek néven szervez túrákat. Ezeken kiemelkedő hazai kulturális, természeti, történelmi értékeket mutat meg az érdeklődőknek.

A védjegyek fogyasztói megítélése Magyarországon

Az élelmiszerpiacon hatalmas az áruválaszték, több mint 70 000-75 000 termék érhető el a fogyasztók számára. A fogyasztói választás befolyásolásának lényeges eleme a termék eredetére, származására és/vagy minőségére utaló védjegyek elhelyezése. De mitől sikeres egy védjegy?