Hírek

Megjelent a 20 pontos akcióterv

A kormány 2019-ig több száz millió forintot kíván fordítani az élelmiszerek minőségének emelésére, a vásárlói tudatosság fejlesztésére, valamint a hatékonyabb hatósági fellépésre - derül ki a Magyar Közlöny legfrissebb számában közzétett kormányhatározatból.

Magyar Kincsek a királyok városában és a Velencei-tó mélyén

Székesfehérváron és a Velencei-tavon járt a Magyar Kincsek eseménysorozat. A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. egynapos programjain kiemelkedő hazai kulturális, természeti, történelmi értékeket mutat meg az érdeklődőknek.

Kiszívezhetik a vásárlók Magyarországot

Nyereményjáték-akciót indít a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. a védjegyhasználó cégek összefogásával.

Ebből az öt termékből mindenképp érdemes hazait választani

Az utóbbi években számos kampány ösztönzi a magyar vásárlókat, hogy hazai termékeket vegyenek a külföldieket helyett. Ezeknek már láthatóan megvan a hatásuk, bár továbbra sem minden termékkategóriában keresik a magyar árucikkeket. Mitől függ, hogy figyelünk-e a származásra, és mennyit vagyunk hajlandóak fizetni a hazai gyártású termékekért?

Merre tart a hazai agribusiness?

Globális és lokális üzleti kockázatok,  lehetőségek az élelmiszer- és mezőgazdaságban.

Legyen részese!

Több mint 150 cég 3800 terméke és szolgáltatása használja már a „Magyar Termék” védjegyek valamelyikét – összegezte a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. működését Benedek Eszter ügyvezető annak kapcsán, hogy a társaság megtartotta éves taggyűlését és elfogadta a 2016-os mérlegét. A kft. nonprofit jellegéből fakadóan nem fizet osztalékot a tagjainak, a képződött nyereséget a Magyar Termék tanúsító- és védjegyrendszer működtetésére, fejlesztésére fordítja. Az ügyvezető szerint a védjegyhasználók köre stabil.