Hírek

Növelte bevételét és nyereségét a Cerbona tavaly

Növelte bevételét és nyereségét a Cerbona Élelmiszeripari Kft. tavaly, bevétele több mint 3,4 milliárd forint, adózás előtti eredménye pedig 251 millió forint volt – közölte a társaság szerdán az MTI-vel.

Sokszínű csapat nagylemezzel és tetőcseréppel

Sokszínű és erős csapat tagjai a Magyar Termék védjegyek használói. Több mint 150 cég 3800 terméke és szolgáltatása használja már a "Magyar Termék" védjegyek valamelyikét. Az emblémát ma már ugyanúgy viseli tetőcserép és nagylemez, mint keksz és ásványvíz.

A termékinnovációkra fókuszál a Gyulahús

A belföldi és az exportpiacok bővítését, valamint a folyamatos termékinnovációt nevezte az idei fő feladatnak az önkormányzati tulajdonú Gyulahús Kft. ügyvezető igazgatója kedden sajtótájékoztatón. Daka Zsolt elmondta, idén a tavalyihoz hasonló, 6 százalékos bővülést, így 5,6 milliárdos árbevételt remélnek.

Több zab és kevesebb cukor a Cerbonától

Új zabtermékekkel és kevesebb cukrot tartalmazó müzlikkel és müzliszeletekkel lépett piacra a Cerbona kétéves fejlesztőmunka eredményeként. A társaság tapasztalatai szerint a magyar fogyasztók mind egészségtudatosabbak, egyre jobban figyelnek a termékek cukortartalmára, és keresik a zabból készült élelmiszereket.

Kutatássorozatot indítottunk a BGE Kereskedelem és Marketing Intézetével

A vásárlók többsége megnézi, magyar-e az élelmiszer.

Megerősödött a tudatos fogyasztói magatartás

Megerősödött a tudatos fogyasztói magatartás, mindenki egyre többet akar tudni arról az élelmiszerről, amelyet megvásárol – fogalmazott Fazekas Sándor földművelésügyi miniszter Gödöllőn a Környezetvédelmi és energetikai kihívások a mezőgazdaságban című vasárnapi konferencián.