Hírek

Minden harmadik kosárba Mizse kerül

Ma már minden harmadik vásárló a Lajosmizsén palackozott Mizse ásványvizet választja, kiváló minősége és optimális ásványianyag tartalma miatt. Az egyre növekvő igényeket a gyártó csak úgy tudja kielégíteni, ha az éves kapacitását jelentősen megnöveli.

Átadták „Az év legsikeresebb promóciója 2016”-díjakat

A Trade magazin szervezésében idén kilencedik alkalommal került megrendezésre a díjátadó ünnepség. Az idei megmérettetésre 6 kategóriában 40 pályamunka érkezett az FMCG piac szereplőitől.

Magyar tradícióból merít az Univer

2 600 000 – ennyi üveg Erős Pistát ad el egy évben az Univer Product Zrt., amelynek a Pistája már olyan erős, hogy 2016-ban hungarikummá minősítették másik meghatározó márkájával, a Piros Arannyal együtt. A magyar tulajdonban lévő, kecskeméti székhelyű cég a
MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. alapítóinak egyike, a kezdetektől hitt abban, hogy érdemes létrehozni és fejleszteni egy olyan szervezetet, amely megbízhatóan tanúsítja a termékek magyar eredetét.

Sikeresen növelte árbevételét a Kométa

A Kométa 99' Zrt. tavaly 6 milliárd forinttal növelte árbevételét, adózás előtti eredménye meghaladja az 550 millió forintot az előzetes adatok alapján.

Új tésztagyárat épít a Gyermelyi

7,1 milliárd forintos beruházással egy új tésztagyárat épít a Gyermelyi Zrt.

Korábban kerülnek kiváló magyar zöldségek a magyar boltokba

Már április elejétől országszerte megvásárolhatóak az üzletekben és a piacokon az ízletes magyar primőr zöldségek. A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) tapasztalatai szerint a másfél évtizeddel ezelőtti május közepi forgalomba kerüléshez képest már jóval hamarabb el tudja látni a magyar termelés a piacot friss, minőségi zöldségekkel.