Hírek

Online kampányt indított a Magyar Termék

Fiatalokra és a családosokra külön optimalizálnak.

Csigatésztákat vizsgált a NÉBIH a Szupermenta terméktesztjén

Ezúttal a hagyományosan a magyar étkezésben közkedvelt, levesekhez tálalt csiga alakú száraztésztákat teszteltük. De melyik lett a legjobb?

Csökkenő cukortartalom, de a megszokott Nestlé íz marad

2020-ig 18 ezer tonnával kevesebb cukrot használ fel Európában a Nestlé. A döntés eredményeként termékeik cukortartalma három év alatt átlagosan 5 százalékkal fog csökkenni.

Az Alföldi Tej új feldolgozóüzemet fejleszt Debrecenben

Mintegy 12 milliárd forintos beruházással új feldolgozóüzemet fejleszt az Alföldi Tej Kft. Debrecenben, a beruházás nyomán 181 új munkahely jön létre - jelentette be Mélykuti Tibor, az Alföldi Tej Kft. ügyvezető igazgatója szerdán Budapesten.

A prémium termékek forgalomnövelést hoztak a Wiesbauernek

Az osztrák Wiesbauer Holding magyar leányvállalata, a 105 főt foglalkoztató Wiesbauer-Dunahús forgalma a 2016-os évben átlépte a 4 milliárd forintot. Ez az erőteljes növekedés mindenekelőtt a 2016-ban bevezetett prémium termék szortimentnek köszönhető, amelynek palettáját 2017-ben tovább bővítik.

A hazai vásárlók kötődnek a magyar élelmiszeripari termékekhez

A NÉBIH kutatói az Élelmiszervizsgálati Közlemények című tudományos lapban nemrég publikált felmérésükben arra keresték a választ, mennyire tartják fontosnak az emberek az élelmiszerek származási helyét. A hazai termékcsoportok között vezet a hús és a tojás, a magyar áru választása melletti legfontosabb szempont pedig a munkahelyek megőrzése volt. A nők, a 40 év felettiek és a felsőfokú iskolai végzettséggel rendelkezők értékelik az átlagnál jobban a magyar származású élelmiszer-termékeket. A Laboratorium.hu összeállítása.