Hírek

Elindult a prémium kategóriás Áldomás élelmiszerek hazai tesztértékesítése

Nyolc budapesti Príma üzletben december elején elindult az Áldomás néven forgalomba hozott kiváló minőségű magyar élelmiszerek kóstoltatással egybekötött tesztértékesítése. A Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) által életre hívott új közösségi márka célja, hogy lehetőséget teremtsen a hazai termelőknek a magas minőségű, GMO-mentes, magas beltartalmi értékkel rendelkező, mesterséges ízfokozóktól mentes élelmiszereik bel- és külpiacokon történő értékesítésére.

Fejlődik a hazai cégek termelékenysége, de messze még az EU

Bár a tendencia pozitív, komoly különbségek vannak cégmérettől és ágazattól függően, de összességében a hazai cégek alig 1-2 százalékának termelékenysége számít nyugat-európai szemmel elfogadhatónak.

805 millió forintos kapacitásbővítő beruházás az Integrál Zrt.-nél

A víziszárnyas-termékeket előállító Integrál Élelmiszeripari és Kereskedelmi Zrt. 805 millió forintos kapacitásbővítő beruházást hajt végre kiskunfélegyházi üzemében, amelyet a Nemzetgazdasági Minisztérium 402 millió forint vissza nem térítendő állami támogatással segít.

Forradalmi változást vezet be termékeiben a Nestlé

Egy újonnan kifundált módszerrel az ízük megváltoztatása nélkül csökkenti édességeinek cukortartalmát a Nestlé.

Varga Mihály: a kormány hatékonyan támogatja a hazai vállalkozásokat

Versenyelőnyt jelent a magyar gazdaság számára a kutatásfejlesztés, a bátrabb vállalkozói szellem erősítése, valamint a mindezeket segítő gazdaságpolitika – hangsúlyozta Varga Mihály a sikeres hazai cégeket díjazó ünnepségen.

Ügynökséget választott az Alföldi Tej

A Trinity Communications lett a befutó.