Hírek

LURKÓVAL VITTÉK EL A FŐDÍJAT

Sikeresen lezárult a "Nyerő hazai termékek" közösségi promóció, amelynek fődíját január 16-án adták át a püspökladányi Penny Market üzletben, ahol a nyertes, Csala-Rácz Ildikó a nyerő Detki Lurkó teljes kiőrlésű kekszet vette.

Merre mozdul a tojás ára?

Az áfaváltozás következtében csökkent a tojás ára a boltokban. Ugyanakkor arról hallani, hogy hamarosan drágul. Hogyan alakul piac? Erről kérdeztük Kollár Csabát, a lajosmizsei Mizsetáp Kft. ügyvezető igazgatóját, a Magyar Termék védjeggyel ellátott Hírös Tojás márkanév tulajdonosát.

1,8 milliárdot kap a Hungerit exportbővítésre

A Hungerit Baromfifeldolgozó és Élelmiszeripari Zrt. 1,8 milliárd forint vissza nem térítendő kormánytámogatást kap az export bővítését szolgáló, mintegy 5,1 milliárd forint értékű új beruházásának megvalósításához, ami 120 új munkahelyet teremt a cégnél - jelentette be csütörtökön Budapesten a külgazdasági és külügyminiszter a szaktárcánál újságírók előtt.

2017-ben bruttó 97 ezer forinttal vihetnek haza többet a Fornetti alkalmazottai

Az idei évvel nő a minimálbér és a garantált bérminimum, ugyanakkor csökkennek a munkáltatói járulékok. A Fornetti a kötelezőnél jelentősen nagyobb mértékben emelte alkalmazottai fizetését, minden egyes dolgozó bruttó 96 ezer forinttal vihet többet haza 2017-ben, mint tavaly - áll a Fornetti Világgazdasághoz szerdán eljuttatott közleményében.

Elindult a prémium kategóriás Áldomás élelmiszerek hazai tesztértékesítése

Nyolc budapesti Príma üzletben december elején elindult az Áldomás néven forgalomba hozott kiváló minőségű magyar élelmiszerek kóstoltatással egybekötött tesztértékesítése. A Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) által életre hívott új közösségi márka célja, hogy lehetőséget teremtsen a hazai termelőknek a magas minőségű, GMO-mentes, magas beltartalmi értékkel rendelkező, mesterséges ízfokozóktól mentes élelmiszereik bel- és külpiacokon történő értékesítésére.

Fejlődik a hazai cégek termelékenysége, de messze még az EU

Bár a tendencia pozitív, komoly különbségek vannak cégmérettől és ágazattól függően, de összességében a hazai cégek alig 1-2 százalékának termelékenysége számít nyugat-európai szemmel elfogadhatónak.