Elindult a Kométa új TV kampánya Őszintén, felelősséggel címmel. A kampány és az ahhoz tartozó reklámfilm a vállalat által tavaly elkezdett kommunikációba illeszkedik, melynek célja, hogy a termékelőnyök mellett azokat is bemutassa, akik a gyártásban közreműködnek.
A METRO a világ 25 országában minden év október 11-ét annak szenteli, hogy felhívja a figyelmet a magánkézben lévő mintegy 21 millió vállalkozás jelentőségére. Ezen a napon, amely világszerte az „Own Business Day” nevet viseli, a vállalkozások vezetőit és dolgozóit ünnepeljük – azokat az embereket, akik ügyfeleik irányába nagy elhivatottsággal és kitartó lelkesedéssel fordulnak. A hazai vállalkozásokat arra buzdítjuk, hogy jelentkezzenek a programba, a lakosságot pedig arra, hogy szavazzanak kedvenc helyi vállalkozásukra, mert ezzel nem csak egy bruttó 10 millió forint értékű marketingkommunikációs csomag elnyerésében segíthetik őket, de mindennapi munkájukban is az irántuk érzett bizalom és támogatás kifejezésével.
Civil szervezetek támogatásával és színes családi programokkal ünnepelte országszerte a Szolidaritás Napját az Auchan október 5-én. Az áruházlánc mind a 19 áruháza és központi irodája ezen a napon adta át ünnepélyes keretek között adományait az Auchan az Ifjúságért Alapítvány „Együtt az Ifjúságért” pályázatának győztes szervezeteinek. Az idén 20 éves alapítvány 2016-ban összesen 170 000 euróval, vagyis több mint 50 millió forinttal járul hozzá húsz hazai társadalmi célú projekt megvalósításához.
Értesülj a Magyar Termék védjegyeket érintő legfrissebb hírekről, az aktuális ajánlatainkról és promócióinkról!
Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat
vagy "sütiket" használ. A sütik apró, tökéletesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az
Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést. Ha az "Engedélyezem" feliratú
gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát. További információ: Adatkezelési Tájékoztató és Süti Szabályzat