A Nestlé legyőzte a Unilevert
A Dow Jones Fenntarthatósági Index listáján.
Idén is reflektorfénybe állítja a legkiválóbb hazai élelmiszer feldolgozókat a Coop Rally. A mára hagyományossá vált rendezvénnyel a COOP célja a hazai élelmiszergazdaság erősítése, és a magyar termékek népszerűsítése.
Immár ötödik alkalommal, nyolc résztvevővel és több mint száz védjegyes-promóciós termékkel 2016. augusztus 15-én indult el és egészen 2016. december 15-ig tart a „Nyerő hazai termékek" országos közösségi promóció.
A nemzeti élelmiszergazdasági program hosszú távra kijelöli a magyarországi élelmiszer-termelés főbb irányait, a program vitáját hamarosan elindítják – mondta Fazekas Sándor földművelésügyi miniszter az M1 aktuális csatornán szerdán.
Több mint 1000 féle terméket vásárolt közel 100 vendéglátóipari egység a METRO új szolgáltatásának részeként. Közel 60 százalékban magyar termékeket értékesítettek.
Idén is megnyitják a Magyar Ízek Utcáját a nemzeti ünnep alkalmából augusztus 20-21-én a budapesti Clark Ádám tér és a Döbrentei tér között.