„Nyerő hazai termékek” promóció
Immár ötödik alkalommal, nyolc résztvevővel és több mint száz védjegyes-promóciós termékkel 2016. augusztus 15-én indult el és egészen 2016. december 15-ig tart a „Nyerő hazai termékek" országos közösségi promóció.
Immár ötödik alkalommal, nyolc résztvevővel és több mint száz védjegyes-promóciós termékkel 2016. augusztus 15-én indult el és egészen 2016. december 15-ig tart a „Nyerő hazai termékek" országos közösségi promóció.
A nemzeti élelmiszergazdasági program hosszú távra kijelöli a magyarországi élelmiszer-termelés főbb irányait, a program vitáját hamarosan elindítják – mondta Fazekas Sándor földművelésügyi miniszter az M1 aktuális csatornán szerdán.
Több mint 1000 féle terméket vásárolt közel 100 vendéglátóipari egység a METRO új szolgáltatásának részeként. Közel 60 százalékban magyar termékeket értékesítettek.
Idén is megnyitják a Magyar Ízek Utcáját a nemzeti ünnep alkalmából augusztus 20-21-én a budapesti Clark Ádám tér és a Döbrentei tér között.
Tizedik alkalommal választották meg az ország tortáit. A cukros és a cukormentes kategóriában is meghirdették a nyerteseket.
Habár sokan vásárolunk magyar élelmiszert, a tudatosság egyelőre kevésbé jellemző – olvasható a K&H felmérésében. Jelenleg csupán a vásárlók fele számára meghatározó érv az, hogy honnan származik az élelmiszer, amit levesz a polcról.