Hírek

Az ARYZTA közép-kelet-európai üzletfejlesztési stratégiájának központi szereplője lesz a Fornetti

A Fornetti anyavállalata, az ARYZTA AG, jelentősen növeli a Fornettinek nyújtott támogatás mértékét, köszönhetően a magyar gyökerű élelmiszeripari vállalatcsoport elmúlt 10 hónapos sikeres működésének és példaértékű működési és üzleti modelljének. A lépés értelmében a Fornetti csoport ügyvezető igazgatóját, Sebastian Goodingot, azonnali hatállyal az ARYZTA Csoport közép-kelet-európai ügyvezető igazgatójának nevezték ki, mellyel felelősségi köre a régióban 5 országra és 8 pékipari vállalatra terjed ki, közel 3000 alkalmazottal.

Félmilliárdos nyereséggel zárta a tavalyi évet a Gyulahús Kft.

Félmilliárd forintot meghaladó nyereséggel zárta a tavalyi évet a Gyulahús Kft., amely idén is két aranycsillagos minősítést nyert el a brüsszeli székhelyű Nemzetközi Íz és Minőség Intézettől (ITQI) - mondta Görgényi Ernő polgármester kedden sajtótájékoztatón, Gyulán.

Díjeső az eisbergnek

Az elmúlt hat hónap alatt számos rendezvényen vagyunk túl. A kiemelt rendezvényeken sor került versenyekre is, melyeken az Eisberg Hungary Kft. ismét számos díjat nyert el – nem is akármilyen díjakat!

Kezedben a jövő, válaszd a magyar terméket!

Elgondolkodtál már azon, hogy amikor hétvégenként, kezedben bevásárlólistát szorongatva bóklászol a hiperben vagy épp ruhanemű, esetleg műszaki cikk után kutatsz a plázában, azzal nemcsak saját igényeidről gondoskodsz, de egyúttal hatással vagy kis országunk gazdaságára is?

Lekerülnek a hazai élelmiszerek arányát jelző táblák a szlovák boltokban

Egy európai uniós (EU) rendelkezés szerint Szlovákiában az év végéig meg kell szüntetni azt a gyakorlatot, miszerint az üzletekben feltűntetik, hogy ott milyen arányban árulnak hazai élelmiszert - írta az Új Szó szlovákiai magyar nyelvű napilap kedden.

A boltban a magyarok számára a márkák származási helye a legfontosabb szempont

A magyar fogyasztók 65 százaléka szerint a márkák származási helye jobban befolyásolja vásárlási döntéseiket, mint kilenc másik szempont, amelyek közé tartozik például az ár, íz, funkció vagy csomagolás is - derül ki a Nielsen piackutató vállalat globális felméréséből.