Hírek

170 000 euróval támogatja 20 hazai civil szervezet működését az Auchan

Civil szervezetek támogatásával és színes családi programokkal ünnepelte országszerte a Szolidaritás Napját az Auchan október 5-én. Az áruházlánc mind a 19 áruháza és központi irodája ezen a napon adta át ünnepélyes keretek között adományait az Auchan az Ifjúságért Alapítvány „Együtt az Ifjúságért” pályázatának győztes szervezeteinek. Az idén 20 éves alapítvány 2016-ban összesen 170 000 euróval, vagyis több mint 50 millió forinttal járul hozzá húsz hazai társadalmi célú projekt megvalósításához.

Az Auchan is behálózza a vásárlóit

Versenytársaihoz hasonlóan a francia üzletlánc is elindítja online szolgáltatását. A Napi.hu cikke.

További környezetvédelmi célkitűzéseket fogalmazott meg a Coca-Cola HBC

A Világgazdaság szerint nagy vállalásokkal próbálkozik a Coca-Cola HBC, hogy környezetvédelmi szempontból még sikeresebb legyen. A Coca-Cola termékek egyik legnagyobb palackozójaként idén harmadszor lett a világ legfenntarthatóbban működő palackozója a Dow Jones Fenntarthatósági Index (DJSI) szerint, de most hét újabb vállalást tettek közzé.

Korszerűsítette baromfifeldolgozóit a kisvárdai Master Good Kft.

Kormányzati segítséggel, összesen 878 millió forintból fejlesztette baromfifeldolgozóit a kisvárdai Master Good Kft., amely a Nagyvállalati Beruházási Támogatási (NBT) Program keretében 439 millió forint támogatást kapott.

Válaszút előtt a magyar élelmiszeripar

A COOP üzletlánc hagyományos szeptemberi szakmai programján, a Coop Rally-n – amely évről évre a magyar élelmiszeripart és a hazánkban előállított minőségi termékeket és gyártóikat állítja a középpontba – a Sága Foods idén házigazdaként köszöntötte az esemény résztvevőit. A társaság vezérigazgatója, Keleti Zsolt és Raskó György agrárközgazdász a helyszínen tartott sajtótájékoztatón a magyar élelmiszeripar jelenéről és jövőjéről, az alapvető élelmiszereket, köztük a baromfi ágazatot érintő jövő évi áfacsökkentésről fejtették ki véleményüket.

Gasztromatyó reklámokat készített a Coop

Elindult a Coop Hazai Hetek nevet viselő kampánya. A reklámanyagokat a Sky Marketing Communications készítette magyar népi motívumokat megidézve.