Hírek

A prémium termékek forgalomnövelést hoztak a Wiesbauernek

Az osztrák Wiesbauer Holding magyar leányvállalata, a 105 főt foglalkoztató Wiesbauer-Dunahús forgalma a 2016-os évben átlépte a 4 milliárd forintot. Ez az erőteljes növekedés mindenekelőtt a 2016-ban bevezetett prémium termék szortimentnek köszönhető, amelynek palettáját 2017-ben tovább bővítik.

A hazai vásárlók kötődnek a magyar élelmiszeripari termékekhez

A NÉBIH kutatói az Élelmiszervizsgálati Közlemények című tudományos lapban nemrég publikált felmérésükben arra keresték a választ, mennyire tartják fontosnak az emberek az élelmiszerek származási helyét. A hazai termékcsoportok között vezet a hús és a tojás, a magyar áru választása melletti legfontosabb szempont pedig a munkahelyek megőrzése volt. A nők, a 40 év felettiek és a felsőfokú iskolai végzettséggel rendelkezők értékelik az átlagnál jobban a magyar származású élelmiszer-termékeket. A Laboratorium.hu összeállítása.

ÁLLÁSHIRDETÉS

A "MAGYAR TERMÉK" Nonprofit Kft. irodavezetői pozícióra lábatlani irodájába munkatársat keres!

LOGÓS TERMÉKFOTÓK KERÜLNEK AZ AKCIÓS ÚJSÁGOKBA

Ezentúl a védjegyhasználók termékei egységesen logózott képekkel kerülhetnek be a kereskedelmi láncok akciós újságjaiba.

LURKÓVAL VITTÉK EL A FŐDÍJAT

Sikeresen lezárult a "Nyerő hazai termékek" közösségi promóció, amelynek fődíját január 16-án adták át a püspökladányi Penny Market üzletben, ahol a nyertes, Csala-Rácz Ildikó a nyerő Detki Lurkó teljes kiőrlésű kekszet vette.

Merre mozdul a tojás ára?

Az áfaváltozás következtében csökkent a tojás ára a boltokban. Ugyanakkor arról hallani, hogy hamarosan drágul. Hogyan alakul piac? Erről kérdeztük Kollár Csabát, a lajosmizsei Mizsetáp Kft. ügyvezető igazgatóját, a Magyar Termék védjeggyel ellátott Hírös Tojás márkanév tulajdonosát.