Hírek

Csatlakozna a kormány akciótervéhez a Magyar Termék

Országos nyereményjátékot, folyamatos áruházlánci kommunikációt és a kormány hazai élelmiszereket népszerűsítő akcióprogramjában való aktív részvételt tervez 2018-ban a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. A Magyar Termék védjegyrendszert működtető társaság a napokban a kecskeméti Univernél tartotta marketingfórumát, amelyen 32 cég vett részt.

Több mint 330 milliárd forintot költöttek a háztartások zöldségre és gyümölcsre a múlt évben

Több mint 330 milliárd forintot költöttek a magyar háztartások zöldségre és gyümölcsre tavaly, mintegy 12 százalékkal többet az azt megelőző évhez képest, ez a napi fogyasztási cikkek éves forgalmának valamivel több mint a tizede - derült ki a GfK Hungária reprezentatív felméréséből, amelyet a Budapesti Nagybani Piac Zrt. megbízásából végzett.

EZEK A CÉGEK KAPTÁK A FIGYELŐ TOP200 IDEI DÍJAIT

Védjegyhasználónk a Bonafarm Csoport tagja, a Sole-Mizo Zrt. lett 2017-ben az év magyar vállalata, mint a transzparens és teljesítményelvű modell meghonosítója a hazai agráriparban.

Csomagolásban újít a hatcsillagos Gallicoop

Csomagolócentrummal teszi teljessé a gyártási vertikumát a Gallicoop Zrt., a hazai pulykapiac legnagyobb társasága. Az évi 40 ezer tonna szárnyast vágó és 8 ezer tonna készítményt előállító szarvasi társaság 1,6 milliárd forintból valósítja meg a beruházást, amelyhez 50 százalékos állami támogatást kapott. A májusra elkészülő csomagolócentrum az eddigieknél gyorsabban, a legmagasabb csomagolási és higiéniai színvonalon képes ellátni a Gallicoopot.

A vevők többségének számít, hogy magyar élelmiszert vásároljon

A megkérdezettek túlnyomó többsége előnyben részesíti a magyar élelmiszereket a külföldiekkel szemben – derült ki Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE) kereskedelem és marketing intézetének kutatásából. Csupán 8 százalékuk nem teszi ezt soha, 16 százalékuk viszont mindig, 41,6 százalékuk pedig gyakran részesíti előnyben a hazait az importtal szemben.

Univer titok: minden a csapaton múlik!

Idén augusztusban az Univer Product Zrt. egy 2016-ban indult fejlesztés eredményeként közel 4,3 milliárd forintos beruházással megvalósította Közép-Európa legnagyobb és egyik legmodernebb paradicsom feldolgozó üzemét Kecskeméten. Ezzel a beruházással a cég megduplázta nyers paradicsomfeldolgozó-kapacitását, a világon jelenleg elérhető legmodernebb technológiával gyárt sűrített paradicsomot. Az új fejlesztésről, és az abból adódó új piaci lehetőségekről Molitórisz Károly, az Univer Product Zrt. vezérigazgatója nyilatkozott az Élelmiszernek.