EZEK A CÉGEK KAPTÁK A FIGYELŐ TOP200 IDEI DÍJAIT
Védjegyhasználónk a Bonafarm Csoport tagja, a Sole-Mizo Zrt. lett 2017-ben az év magyar vállalata, mint a transzparens és teljesítményelvű modell meghonosítója a hazai agráriparban.
Védjegyhasználónk a Bonafarm Csoport tagja, a Sole-Mizo Zrt. lett 2017-ben az év magyar vállalata, mint a transzparens és teljesítményelvű modell meghonosítója a hazai agráriparban.
Csomagolócentrummal teszi teljessé a gyártási vertikumát a Gallicoop Zrt., a hazai pulykapiac legnagyobb társasága. Az évi 40 ezer tonna szárnyast vágó és 8 ezer tonna készítményt előállító szarvasi társaság 1,6 milliárd forintból valósítja meg a beruházást, amelyhez 50 százalékos állami támogatást kapott. A májusra elkészülő csomagolócentrum az eddigieknél gyorsabban, a legmagasabb csomagolási és higiéniai színvonalon képes ellátni a Gallicoopot.
A megkérdezettek túlnyomó többsége előnyben részesíti a magyar élelmiszereket a külföldiekkel szemben – derült ki Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE) kereskedelem és marketing intézetének kutatásából. Csupán 8 százalékuk nem teszi ezt soha, 16 százalékuk viszont mindig, 41,6 százalékuk pedig gyakran részesíti előnyben a hazait az importtal szemben.
Idén augusztusban az Univer Product Zrt. egy 2016-ban indult fejlesztés eredményeként közel 4,3 milliárd forintos beruházással megvalósította Közép-Európa legnagyobb és egyik legmodernebb paradicsom feldolgozó üzemét Kecskeméten. Ezzel a beruházással a cég megduplázta nyers paradicsomfeldolgozó-kapacitását, a világon jelenleg elérhető legmodernebb technológiával gyárt sűrített paradicsomot. Az új fejlesztésről, és az abból adódó új piaci lehetőségekről Molitórisz Károly, az Univer Product Zrt. vezérigazgatója nyilatkozott az Élelmiszernek.
Előnyben részesíti a magyar élelmiszereket a megkérdezett fogyasztók túlnyomó többsége, és nagy részük meg is nézi a termékek származási helyét – derült ki Budapesti Gazdasági Egyetem kutatásából. Benedek Eszter, a Magyar Termék védjegyrendszert működtető cég ügyvezetője szerint a hazai gyártóknak összefogva kell megmutatniuk termékeik megbízhatóságát, minőségé, és erre most kiváló lehetőséget kínál a kormány akciótervében tájékoztatásra, oktatásra szánt kétmilliárd forint.
A kormány és a Földművelésügyi Minisztérium célkitűzése, hogy a magyar családok asztalára minden nap kiváló minőségű, egészséges élelmiszerek kerüljenek - mondta a szaktárca agrárgazdaságért felelős helyettes államtitkára Albertirsán, a Coop Rally első állomásán.