Hírek

Legyen malacod!

Bárki felnevelheti saját malacát Cégénydányádon anélkül, hogy elmozdulna a foteljéből a Legyen Malacod! program keretében. A virtuális disznóhízlalás célja, hogy elősegítse a minőségi magyar hústermelést, munkát adjon a szatmári település lakóinak, és egymáshoz közelebb hozza a városi és a vidéki embereket.

Madonna és Ryan Gosling is ezt hordja: a pécsi kesztyű diadalútja Hollywoodig

Kesztyűt kerestünk, és Európában egyedülálló kesztyűkészítő közösséget találtunk Pécsett. Nappabőrök és sztárfotók között néztük meg, hogyan készül el az a ruhadarab, amelynek a legyártásához kilenc ember kell, de egyre kevesebben vállalkoznak rá.

Nemcsak az eredetet tanúsítja a Magyar Termék védjegy

A Magyar Termék védjegyeket használó termékek olyan többlépcsős, független szakértői tanúsítási folyamaton mennek keresztül, ami garantálja a fogyasztóknak az eredetet és a megfelelő minőséget.

Támogatással fejleszt a Sole-Mizo

A Sole-Mizo Zrt. 783,26 millió forint vissza nem térítendő támogatást nyert el, amelynek segítségével 2 milliárd forint értékű kutatás-fejlesztési projektet valósít meg – közölte a cég az MTI-vel.

A Földművelésügyi Minisztérium támogatja a magyar élelmiszerek népszerűsítését

Tovább folytatódik az együttműködés a Földművelésügyi Minisztérium (FM) és a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. között, melynek célja, hogy felhívja a fogyasztók figyelmét a hazai termékek megkülönböztetésére létrehozott védjegyekre, a magyar élelmiszerek vásárlásával járó előnyökre. A Magyar Termék Nonprofit Kft. védjegyei ma már megtalálhatók közel 160 cég, mintegy négyezer termékén.

A kulináris élvezeteké lesz a főszerep idén Gyulán

2018. az évfordulók éve lesz: idén 150 éves a Gyulai Húsipar és 10 éves a Gyulai Pálinkamanufaktúra, melyek kapcsán 2018-ban a kulináris értékek bemutatása kerül a város turisztikai kínálatának fókuszába.