Hírek

Nemcsak az eredetet tanúsítja a Magyar Termék védjegy

A Magyar Termék védjegyeket használó termékek olyan többlépcsős, független szakértői tanúsítási folyamaton mennek keresztül, ami garantálja a fogyasztóknak az eredetet és a megfelelő minőséget.

Támogatással fejleszt a Sole-Mizo

A Sole-Mizo Zrt. 783,26 millió forint vissza nem térítendő támogatást nyert el, amelynek segítségével 2 milliárd forint értékű kutatás-fejlesztési projektet valósít meg – közölte a cég az MTI-vel.

A Földművelésügyi Minisztérium támogatja a magyar élelmiszerek népszerűsítését

Tovább folytatódik az együttműködés a Földművelésügyi Minisztérium (FM) és a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. között, melynek célja, hogy felhívja a fogyasztók figyelmét a hazai termékek megkülönböztetésére létrehozott védjegyekre, a magyar élelmiszerek vásárlásával járó előnyökre. A Magyar Termék Nonprofit Kft. védjegyei ma már megtalálhatók közel 160 cég, mintegy négyezer termékén.

A kulináris élvezeteké lesz a főszerep idén Gyulán

2018. az évfordulók éve lesz: idén 150 éves a Gyulai Húsipar és 10 éves a Gyulai Pálinkamanufaktúra, melyek kapcsán 2018-ban a kulináris értékek bemutatása kerül a város turisztikai kínálatának fókuszába.

„Szeretettel, felelősséggel”

A Bonafarm-Bábolna Takarmány Kft. valamennyi gazdasági haszonállat részére gyárt premixeket, ásványi kiegészítőket, koncentrátumokat, tápszereket, keveréktakarmányokat. Több mint 1000 termékével meghatározó szereplője a magyar takarmánypiacnak, és jelen van számos külföldi piacon is.
A Bábolna Takarmány termékek értékesítésében csaknem 700 viszonteladó és termelő működik közre, akiknek segítségével 2500-nál is több eladási ponton jelenik meg a márka, ami Magyarországon egyedülállónak számít.

Növelte árbevételét tavaly a Gyulahús Kft.

Növelte árbevételét és termékértékesítési volumenét az előzetes adatok szerint tavaly a Gyulahús Kft. – tájékoztatta az önkormányzati tulajdonú vállalat ügyvezető igazgatója hétfőn az MTI-t.