RENDEZVÉNYEK

MAGYAR KINCSEK PROGRAMSOROZATUNK 18. ÁLLOMÁSA

Élményekben gazdag nap Székesfehérváron és Móron, a Magyar Kincsek programsorozat újabb állomása ismét felejthetetlen élményeket tartogatott a résztvevők számára.

MAGYAR TERMÉK KERESKEDELMI MARKETING WORKSHOP

Júniusban egy gyakorlatorientált workshopra várjuk partnereinket, ahol a kereskedelmi marketing kihívásaira közösen keresünk működő megoldásokat. A rendezvény célja, hogy valós példákon keresztül, interaktív módon segítsük a hatékonyabb üzlettéri kommunikációt – legyen szó polcszintekről, kihelyezésekről vagy promóciós megjelenésekről. A közös ötletelés és tapasztalatcsere remek lehetőséget teremt arra, hogy minden résztvevő új inspirációkkal térjen vissza a mindennapi munkájához.

MESTERMŰVEK ÜZLETI KLUB

Egy új korszak határán. Mire kell számítani a világban és itthon, egy régi-új gazdasági környezet tér vissza? Napjainkban a gazdasági környezet folyamatos átalakuláson megy keresztül, és a vállalkozásoknak fel kell készülniük az új kihívásokra és lehetőségekre. Rendezvényünk középpontjában az állt, hogy milyen változásokra számíthatunk a globális és hazai gazdaságban, és ezek hogyan hatnak a magyar vállalkozások mindennapjaira.

EDUTIME SZAKMAI ESEMÉNY

A marketing és üzleti világ folyamatosan változik. Az EDUTime szakmai nap középpontjában a legújabb mesterséges intelligencia alapú megoldások és a 'creator economy' kínálta lehetőségek álltak, amelyek ma már nemcsak a globális vállalatok, hanem a hazai kis- és középvállalkozások számára is nélkülözhetetlenek.

MAGYAR TERMÉK MARKETING FÓRUM

Izgalmas szakmai napot tartottunk Kecskeméten az Univer - Erős Pista konferenciatermében! Idén évindító Marketing Fórumunk a hagyományos keretektől eltérően a védjegyhasználat és annak lehetőségei iránt érdeklődő cégeket és szakembereket szólította meg. Az esemény célja a Magyar Termék küldetésének, valamint a szervezet munkájának bemutatása volt, melyet kiemelkedő szakértők előadásai tettek teljessé.

EDUTIME - HITELESSÉG A FENNTARTHATÓSÁGBAN

2025 elején az EDUTime fókuszában a zöld kommunikációval és fenntarthatósággal kapcsolatos jelenlegi és hamarosan életbe lépő szabályozások és fogyasztóvédelmi elvárások álltak. A Magyar Termék Nonprofit Kft. és a NIMBUSZ Fogyasztóvédelmi Egyesület által szervezett esemény célja, hogy iránymutatást adjon a védjegyhasználóknak arról, hogyan kommunikálhatnak hatékonyan, hitelesen, elkerülve a „greenwashing” buktatóit. Hallottunk a jelölési trendekről, és megismertük, hogyan illeszthető be a fenntarthatóság a marketingkommunikációba!