AGÓRA KERESKEDELMI KONFERENCIA
A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. AGÓRA konferenciasorozatának Keresd a vevőt és a dolgozót! című rendezvényén az értékesítés, valamint a munkaerővonzás és - megtartás aktuális trendjeit beszélhették meg egymással a szakma képviselői.
Időpont: 2018. november 8., 9.30 – 14.00
Helyszín: Budapest Rendezvényhajó
Célunk az, hogy egy önmagában is élményt nyújtó helyszínen adjunk helyet olyan előadásoknak és beszélgetéseknek, amelyek segítik a résztvevőket értékesítési, marketing tevékenységükben, és a mind fontosabb munkaadói márkájuk építésében.
Program:
09:30 – 10:00 Érkezés, regisztráció
10:00 – 10:10 Zsigó Róbert agrárminisztériumi államtitkár megnyitója
10:10 – 10:30 Hogyan találhatjuk meg a vásárlóinkat és dolgozóinkat a közösségi médiában? - Lévai Richárd közösségi marketing specialista, Facebook szakkönyvek szerzője, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja
10:30 – 11:20 Berobbanhat-e az online értékesítés az élelmiszerkereskedelemben is?
• Milyen fejlődést mutatott az online FMCG- értékesítés Magyarországon, milyen dinamikára számítanunk az elkövetkező években?
• Mit vesznek a leginkább és mit a legkevésbé online a magyar vásárlók a napi fogyasztási cikkek közül?
• Mik a legfontosabb szempontjai az online vevőknek, mások-e ezek, mint a bolti vásárlóknak?
• Milyen földrajzi terjeszkedés várható az online kereskedelemben, mikor érhet el a kiszállítás a kisebb településekre is?
A kerekasztal-beszélgetés résztvevői:
Horti Zoltán, a Tesco online üzletágvezetője
Madar Norbert, GKI Digital Kutató és Tanácsadó Kft. vezető tanácsadója
Bogár Péter, az Online Príma Hungary Kft. online marketing vezetője
Szomolányi Márk, az Auchan Retail Magyarország digitalizációért és internetes kereskedelemért felelős vezetője
11:20 - 11:40 Kávészünet
(A kávészünet után a hajó „kifut” a Dunára, és Szentendre érintésével az ebédet követően érkezik vissza a kikötőbe.)
11:40 – 11:50 Hogyan tudja népszerűsíteni egy kereskedelmi lánc a magyar termékeket? – Heiszler Gabriella, a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat elnyerő Spar Magyarország Kft. ügyvezetője
11:50 – 12:10 Hogyan teheti magát kedvelt munkahellyé egy kkv méretű gyártócég? – Sághegyi Katalin, az Employer Branding Award 2017 aranyérmét elnyerő Shoptec Kft. PR vezetője
12:10 – 12.30 Mi vonzza hozzánk, és mi tartja nálunk a munkavállalókat? – Dr. Mihók Krisztina, az Employer Branding Award 2017 bronz minősítését elnyerő Erste Bank Hungary Zrt. HR igazgatója
12:30 – 13:20 Játékosok és akcióvadászok – mivel lehet kitörni a kedvezménymarketing sablonjaiból?
• Milyen kedvezményekkel lehet a leghatékonyabban vásárlásra ösztönözni a fogyasztókat, változtak-e ezek a preferenciák az elmúlt években?
• Kifulladóban vannak-e a hagyományos akciós modellek, milyen új generációs játékok, akciók bizonyultak sikeresnek?
• Hol és hogyan lehet elérni a leghatékonyabban a vásárlókat az akciókkal és nyereményjátékokkal?
• Mennyire és mivel tehetők tartós vásárlókká a játékok résztvevő, lehet-e törzsvásárló egy akcióvadászból?
A kerekasztal-beszélgetés résztvevői:
Flórián László, a Rossmann ügyvezető igazgatója
Heiszler Gabriella, a SPAR ügyvezető igazgatója
Hovanyecz Norbert, a SuperShop Kft.ügyvezető igazgatója
Katona Péter, az Univer Product értékesítési igazgatója
Tóth Ágnes, a Nielsen ügyfélkapcsolati vezetője
13:20 – 14:00 Ebéd, kötetlen eszmecsere
AZ ESEMÉNY ÉS AZ FMCG SZEKTOR KIEMELT TÁMOGATÓJA: ERSTE BANK ÉS OPEL
A konferenciáról bővebben itt olvashatsz >>>