MARKETING ÉS MÁRKAÉPÍTÉS FÓRUM

2015. április 16-án került megrendezésre a "MAGYAR TERMÉK" Nonprofit Kft. idei második szakmai fóruma, melynek témája a marketing és márkaépítés volt.

Előadások:

Digitális kényszer és változó fogyasztói szokások
Előadó: Bodó Zoltán – Bodo Consulting Europe (piackutatás & marketing és üzletviteli tanácsadás / képességfejlesztés), alapítója és tulajdonosa, előtte a Millward Brown Hungary és a Synovate Magyarország multinacionális piackutató cégek ügyvezető igazgatója, a Philip Morris International piackutatásokért felelős Európai Uniós igazgatója, és a Coca-Cola közép-európai üzleti hírszerzés vezetője.

Az előadás anyag letölthető ITT

Mit képviseljen a márkám a fogyasztó fejében?
Előadó: Balogh Zoltán – Velvet Hammer Branding (márkafejlesztés, márkamenedzsment és tanácsadás) márka stratéga, alapító és tulajdonos és Wolfgang Leis, márka stratéga és managing partner.

Az előadás anyaga letölthető ITT

Digitális változások és lehetőségek.
Előadó: Mizsei Szabolcs – XAPT (Microsoft Dynamics vállalatirányítási rendszerek) digitális tanszformációs tanácsadó, korábban az IVSZ szakértője és a T-Systems menedzsment team tagja.

Az előadás anyaga letölthető ITT

Részvétel marketing és márkaépítés a közösségi média és a mobil eszközök korában
Előadó: Bodó Zoltán – (piackutatás & marketing és üzletviteli tanácsadás / képességfejlesztés)