RENDEZVÉNYEK

HAZAI SZÉPSÉGEK, HAZAI ÉRTÉKEK

A Magyar Termék Nonprofit Kft. a Rossmann Magyarország Kft. közreműködésével olyan üzleti délutánt szervezett, ahol bemutatkoztak a hazai szépségmárkák.
A szakmai beszámolók és izgalmas kerekasztal-beszélgetés mellett professzionális szakemberek javaslatai és tanácsai által ismerhettük meg, hogy milyen a számunkra ideális smink, ruha és szín – azaz miben áll a tökéletes megjelenés titka.

EGY LÉPÉSSEL MÁSOK ELŐTT – IRÁNYTŰ A LEGAKTUÁLISABB GAZDASÁGI KÉRDÉSEK ÚTVESZTŐJÉBEN

Az elmúlt hónapokban igen jelentős változások zajlottak a világgazdaságban, amely alól a magyar vállalatok sem húzhatják ki magukat. Az infláció nagyon régen látott szintekre kúszott föl, az energiaárak tetemesen megemelkedtek, és számos olyan fenntarthatósági kérdés áll előttünk, amely nem csak a távoli jövőben, de már az évtized közepén minden élelmiszeripari társaság életét komolyan befolyásolja. A nyolcadik Agóra konferenciánk ezeket a legaktuálisabb kihívásokat helyezte a fókuszba és vizsgálta meg.

MAGYAR KINCSEK PROGRAMSOROZAT 12. ÁLLOMÁSA

A partnertalálkozónk 12. állomásásán Sopron és környékére invitáltuk vendégeinket.

Üzleti reggeli és workshop - Kecskemét

A Magyar Termék Nonprofit Kft. áprilisban két szakmai üzleti reggelit szervez izgalmas, aktuális témákat fókuszba helyezve. Célunk az, hogy segítsük a közösségben a tudásátadást, best practice-ek megosztását, helyet adjunk olyan előadásoknak és beszélgetéseknek, amelyek segítik a gyártókat piaci tevékenységükben.

Üzleti reggeli és workshop - Budapest

A Magyar Termék Nonprofit Kft. áprilisban két szakmai üzleti reggelit szervez izgalmas, aktuális témákat fókuszba helyezve. Célunk az, hogy segítsük a közösségben a tudásátadást, best practice-ek megosztását, helyet adjunk olyan előadásoknak és beszélgetéseknek, amelyek segítik a gyártókat piaci tevékenységükben.

Intenzív integrált kampány az igazi hazaiért

„A hazai az igazi” a szlogenje a Magyar Termék Nonprofit Kft. 2022. évi kampánysorozatának. Célja, hogy a hazai eredetű, ellenőrzött, megbízható termékekről szóló üzenetet eljuttassa a fogyasztók mind szélesebb köréhez, ezzel is segítve őket a tudatos vásárlásban. A legfrissebb statisztikák szerint több mint 210 cég közel 5000 terméke jogosult a Magyar Termék védjegyek használatára.