Hírek

Magyar Termék védjegyes termék is bekerült az idei Hungaricool győztesei közé

A globális kereskedelembe való betagozódás közel sem zökkenőmentes a kisebb gyártóknak. A 2023-as SPAR és a K&H közös szervezésében létrejött Hungaricool termékverseny egyik győztes vállalkozása a Magyar Termék védjegy használat mellett is letette már a voksát.

„A hazaiban több van” üzenettel indul idén a Hazai Termékek Hónapja

Az idei már a harmadik év, hogy augusztusban integrált kommunikációban részesülhetnek azok, a gyártók, akik részt kívánnak venni a hazai termékek hónapja akcióban. Ennek keretében a Magyar Termék ernyőkommunikációja alatt megjelennek online és offline felületeken egyaránt, üzletlánci akciókban, sőt országos lefedettségű TV és citylight kampányban is hirdethetnek a védjegyes terméket gyártó és forgalmazó partnerek.

Összefogás indul a magyar kozmetikumok sikeréért

A Magyar Termék Nonprofit Kft. új terület felé fordul, és egyértelmű szándéka, hogy segítse a hazai kozmetikai és szépségipari gyártókat a minél jobb piaci eredmények elérésében. A paletta igencsak széles, hiszen kétszáznál is több különböző hazai gyártó kozmetikai termékéből és szolgáltatásából választhatnak a fogyasztók, ám ezek ismertsége - a multinacionális cégek készítményeihez mérve -, egyelőre csekély. A Magyar Termék egyik első lépéseként több magyar kozmetikai márka képviselőjével gyűlt össze a PANDHY'S™ szépségszalonjában, hogy áttekintsék a honi szépségipari lehetőségeket.

Újabb ötletes nyereményjátékkal rukkolt elő a Magyar Termék Nonprofit Kft.

Magyar Termék 15 perces vásárlási élménnyel is gazdagodhattak azok, akik részt vettek a Magyar Termék és a PENNY közös, „A hazai mindig nyerő!” promóciójában. A négy hétig tartó országos kiterjedésű akcióban csaknem 4 500 fő vett részt. A nyereményjáték népszerűségét bizonyítja, hogy a pályázók többször is játszottak annak érdekében, hogy elnyerjék az értékes nyereményeket. A fogyasztók a folyamatos akciós újságos hirdetéseknek, az in-store/áruházon belüli kihelyezéseknek, a TV-kampánynak és az online megjelenéseknek köszönhetően felfedezhették, hogy milyen széles is a választék a PENNY-ben a hazai áruk terén.

Újraindul a Magyar Termék „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampánya

Újraindul a Magyar Termék „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampánya. Ezúttal is az a cél – ahogy első alkalommal 2020-ban a pandémia ideje alatt –, hogy a hazai gyártók helyzetén javítsanak. A gazdasági körülmény ugyanis mára talán még összetettebbé vált. Az akció támogatására a Naszálytej Zrt. egy új, a kampány üzenetét hordozó termékcsomagolással jelent meg az Auchan áruházak polcain. Ezen felül a Magyar Termék az idei évre azt tűzte ki célul, hogy a gyártóik összforgalma a tavalyi 2650 milliárd forint után megközelítse, akár el is érje a 3000 milliárdot.

Hatalmas tömeget mozgatott meg a Magyar Termék kutatás

Fontos a fogyasztók számára a hazai eredet, de nem dőlhetnek hátra a gyártók. A hazai fogyasztók kivétel nélkül fontosnak tartják a hazai termékek széles választékát az üzletekben – derült ki a tavaly év végén készült online felmérésünkből, melyet négy hét alatt, több mint 16 ezer ember megkérdezésével végeztünk el.