Hazai Szépségzóna a 31. Beauty Fórumon
Közösségi összefogás keretében jelentünk meg a legnagyobb hazai professzionális szépségipari rendezvényen.
Közösségi összefogás keretében jelentünk meg a legnagyobb hazai professzionális szépségipari rendezvényen.
Az utóbbi időszak gazdasági fejleményei hatására a korábbiaknál is magasabb szintre futott fel a hazai fogyasztók árérzékenysége. Ez a trend egy ideig még biztosan megmarad. Ennek következtében a vásárlók egyre megfontoltabban és tudatosabban választanak, amelynek köszönhetően keresettebbé váltak a megbízható hazai eredetet tanúsító Magyar Termék védjegyes árucikkek. Így a védjegyeket viselő termékek gyártói is mind komolyabb gazdasági súlyt képviselnek: a közelmúltban frissített, tavalyi éves, összesített árbevételük ugyanis immár megközelítette a 4000 milliárd forintot, amely messze felülmúlja még a korábbi, az év elejei várakozásokat is.
A globális kereskedelembe való betagozódás közel sem zökkenőmentes a kisebb gyártóknak. A 2023-as SPAR és a K&H közös szervezésében létrejött Hungaricool termékverseny egyik győztes vállalkozása a Magyar Termék védjegy használat mellett is letette már a voksát.
Az idei már a harmadik év, hogy augusztusban integrált kommunikációban részesülhetnek azok, a gyártók, akik részt kívánnak venni a hazai termékek hónapja akcióban. Ennek keretében a Magyar Termék ernyőkommunikációja alatt megjelennek online és offline felületeken egyaránt, üzletlánci akciókban, sőt országos lefedettségű TV és citylight kampányban is hirdethetnek a védjegyes terméket gyártó és forgalmazó partnerek.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. új terület felé fordul, és egyértelmű szándéka, hogy segítse a hazai kozmetikai és szépségipari gyártókat a minél jobb piaci eredmények elérésében. A paletta igencsak széles, hiszen kétszáznál is több különböző hazai gyártó kozmetikai termékéből és szolgáltatásából választhatnak a fogyasztók, ám ezek ismertsége - a multinacionális cégek készítményeihez mérve -, egyelőre csekély. A Magyar Termék egyik első lépéseként több magyar kozmetikai márka képviselőjével gyűlt össze a PANDHY'S™ szépségszalonjában, hogy áttekintsék a honi szépségipari lehetőségeket.
Magyar Termék 15 perces vásárlási élménnyel is gazdagodhattak azok, akik részt vettek a Magyar Termék és a PENNY közös, „A hazai mindig nyerő!” promóciójában. A négy hétig tartó országos kiterjedésű akcióban csaknem 4 500 fő vett részt. A nyereményjáték népszerűségét bizonyítja, hogy a pályázók többször is játszottak annak érdekében, hogy elnyerjék az értékes nyereményeket. A fogyasztók a folyamatos akciós újságos hirdetéseknek, az in-store/áruházon belüli kihelyezéseknek, a TV-kampánynak és az online megjelenéseknek köszönhetően felfedezhették, hogy milyen széles is a választék a PENNY-ben a hazai áruk terén.