Hírek

Idén a Pennyé a Kereskedelmi Nívódíj

A PENNY Market Kft. nyerte a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat. A Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Trade Magazin által alapított elismerést Dr. Nagy István agrárminiszter, a szakma legnagyobb rendezvényén, a tapolcai Business Days-en adta át Vincze Gézának, a PENNY beszerzési igazgatójának.

Szegedi nyugdíjasé lett az egymilliós fődíj

Öt gyártó 87-féle védjegyes terméke vett részt a Magyar Termék Nonprofit Kft. „Vásárolj magyar terméket, pörgess és nyerj!” tavaszi közösségi nyereményjátékban. A promóció minden eddigi rekordot megdöntött: az összes vásárolt termék száma csaknem 60 000, az összes feltöltött AP kód pedig majdnem 30 000 darab volt. A legtöbben az Abonett kínálatából választottak terméket. Az 1 millió forintos fődíjat egy szegedi nyugdíjas vegyész nyerte meg a helyi ALDI-ban vásárolt Koch's tejszínes tormával.

Válságálló megoldások az AGÓRA konferencián

Továbbra is az élelmiszer- és az energiaellátás biztonságának garantálása a kormány egyik legfontosabb feladata – jelentette ki Nobilis Márton, az Agrárminisztérium élelmiszeriparért és kereskedelempolitikáért felelős államtitkára az Agóra szakmai konferencián. Hollósi Dávid, az MKB Bank, Takarékbank agrár- és élelmiszeripari üzletágának ügyvezető igazgatója elmondta: elemzésük szerint 2022 őszén várható az élelmiszerárak tetőzése. Nagyon drága lesz az élelmiszer, de hiánytól nem kell tartani.

Ha augusztus, akkor hazai termékek hónapja

Kilenc hazai gyártó részvételével idén augusztusban is megrendezik a hazai termékek hónapját. Ennek legfőbb kommunikációs üzenete, hogy a Magyar Termék védjegyek valódi garanciát jelentenek a hazai eredetre és a megbízhatóságra. Az ALDI a magyar agrárium és élelmiszeripar elkötelezett támogatójaként az idei reklámkampányban is jelentős szerepet vállal.

"A mi spájzunk" innovatív plakátkampány

Júniusban egészen szokatlan, egyedi megjelenést adtunk a 4-6-os villamos Nyugati téri megállójának. Egy valódi éléskamrát fedezhetnek fel a járókelők, számos magyar termékkel a polcokon. Mindez most futó citylight kampányunk extra eleme.

A hazai termékek népszerűsítésére stratégiai megállapodást kötött a Tesco és a Magyar Termék

Tovább bővül a Magyar Termék védjegyekkel ellátott készítmények száma a Tesco kínálatában: a hazai eredet és az ellenőrzött minőség hangsúlyozása érdekében az üzletlánc mostantól a saját márkás árucikkein is használni fogja a Magyar Termék Nonprofit Kft. tanúsító védjegyeit – ez is része annak a stratégiai megállapodásnak, amelyet sajtótájékoztató keretében írt alá Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője és Kámán Tamás, a Tesco-Global Zrt. beszerzési igazgatója. Az eseményen az Agrárminisztérium képviseletében Dr. Felkai Beáta Olga főosztályvezető is részt vett