Hírek

Az Eisberg is megkezdte a zöldség-gyümölcs házhozszállítást

A koronavírus járvány magyarországi megjelenése óta hatalmas igény jelentkezik a házhozszállításra. Ennek felel meg mostantól az Eisberg is.

A Magyar Termék 180%-al növelte konverzióinak értékét videós hirdetések segítségével

A nonprofit szervezetek pont úgy működnek, mint bármely más vállalkozás. Negyedéves marketing célkitűzésekkel dolgoznak és mindezt költséghatékony módon, pl. online hirdetéseken keresztül szeretnék elérni.

„Vedd a hazait! Védd a hazait!” Az itthon előállított termékek vásárlására ösztönöz új kampányával a Magyar Termék Nonprofit Kft.

A Magyar Termék Nonprofit Kft. kampányt indít Vedd a hazait! Védd a hazait! címmel annak érdekében, hogy felhívja az emberek figyelmét arra, mennyire fontos most egymás segítése, a hazai termékek vásárlása.

Papp Krisztián Sándor, a Pa-Comp Kft. ügyvezető igazgatója: Piacvezető céget irányít a vidéki lelkész

Rockzenekara van, vadászik, gyakorló református lelkészként szolgál és nem mellesleg az ország piacvezető száraztermény-forgalmazó cégének vezetőjeként kőkemény üzletember is egyben.

Alig bírják tartani a tempót a tisztítószer- és a WC-papír-gyártók

Óriási a kereslet tisztító- és fertőtlenítőszerekre, valamint higiéniai papírtermékre, a hazai gyártók sem emberrel, sem kapacitással nem bírják már.

Hogyan kommunikálj a dolgozóiddal a vírusról? - az Eisberg megmutatja

A koronavírus megjelenése és az ezzel járó kríziskommunikáció, speciális céges protokollok bevezetése teljesen új helyzetet teremtett.