Nagy játékos nyerte a Magyar Termék egymillió forintját
Több mint 300 vásárolt termék kódjával regisztrált az a játékos, aki megnyerte a Magyar Termék egymillió forintos nyereményakciójának fődíját.
Több mint 300 vásárolt termék kódjával regisztrált az a játékos, aki megnyerte a Magyar Termék egymillió forintos nyereményakciójának fődíját.
Megjelent az Egészségmesék sorozatának első története, amely tízezer példányban jutott el az AIESEC diákszervezet segítségével 50 óvodába és iskolába az ünnepek előtt.
A "Habkönnyű karácsony" című történet játékosan mutatja be a gyerekeknek, miért fontos a hazai termékek választása, az egészséges étel és életmód nap mint nap.
Új, prémium kategóriás termékkel lépett piacra a Wiesbauer-Dunahús Kft., amely Magyar Termék védjegyhasználóként kiterjesztené a jelzést saját brand termékeire is. A változások jól illeszkednek a cég életébe, amelyet az elmúlt 25 évben a folyamatos fejlődés és bővülés jellemzi. Ennek egyik mérföldköve volt a Gönyűn húsz évvel ezelőtt épített üzem, amelyet öt évvel ezelőtt tovább bővítettek.
- Letettük a voksot az innovatív élelmiszeripari fejlesztések mellett, a következő uniós költségvetési ciklusban ezek lesznek fókuszban – jelentette ki megnyitó beszédében Zsigó Róbert az etyeki Filmparkban tartott Agóra konferencián.
Négyféle új szendvics forgalmazását kezdte meg a nyáron az Abonett Kft. Az extrudált kenyerek piacát vezető abonyi társaság átcsomagolta a termékeit, és új ízesítésekkel is bővítette kínálatát – foglalta össze az újdonságaikat Szebeni Zoltán, aki testvérével, Ákossal együtt vezeti a családi céget.