Egészségmesék szörnyecskékkel
A "Habkönnyű karácsony" című történet játékosan mutatja be a gyerekeknek, miért fontos a hazai termékek választása, az egészséges étel és életmód nap mint nap.
A "Habkönnyű karácsony" című történet játékosan mutatja be a gyerekeknek, miért fontos a hazai termékek választása, az egészséges étel és életmód nap mint nap.
Új, prémium kategóriás termékkel lépett piacra a Wiesbauer-Dunahús Kft., amely Magyar Termék védjegyhasználóként kiterjesztené a jelzést saját brand termékeire is. A változások jól illeszkednek a cég életébe, amelyet az elmúlt 25 évben a folyamatos fejlődés és bővülés jellemzi. Ennek egyik mérföldköve volt a Gönyűn húsz évvel ezelőtt épített üzem, amelyet öt évvel ezelőtt tovább bővítettek.
- Letettük a voksot az innovatív élelmiszeripari fejlesztések mellett, a következő uniós költségvetési ciklusban ezek lesznek fókuszban – jelentette ki megnyitó beszédében Zsigó Róbert az etyeki Filmparkban tartott Agóra konferencián.
Négyféle új szendvics forgalmazását kezdte meg a nyáron az Abonett Kft. Az extrudált kenyerek piacát vezető abonyi társaság átcsomagolta a termékeit, és új ízesítésekkel is bővítette kínálatát – foglalta össze az újdonságaikat Szebeni Zoltán, aki testvérével, Ákossal együtt vezeti a családi céget.
Idén szeptemberben az Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás keretein belül mutatkozott be a HelloFood csapata. A kényelmi készételeket forgalmazó cég gyors és egészséges megoldást kínál rohanó mindennapjainkra.
A termékek kiválóságát és a környezetbarátságát tanúsító új védjegyeket hozott létre a hazai eredetet igazoló legismertebb védjegyrendszert működtető Magyar Termék Nonprofit Kft. A független szakemberek által odaítélt új védjegyekért már jelentkezhetnek a magyarországi gyártók. Az első Kiváló Termék a Naturlandé, az első ÖKOlogikus jelölés pedig a Creptóé lett.