Hírek

Díjat kapott a Penny Market

A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj átadóján díjazták a Penny Marketet: a nemzetközi áruházlánc a legtöbb Magyar Termék védjegyes, saját márkás termék forgalmazásáért kapott különdíjat – olvasható az origo-n. A Penny Market az első diszkontáruház, aki ebben az elismerésben részesült Magyarországon.

A CO-OP nyerte a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat

A gyártócégek szavazatai alapján a CO-OP Hungary Zrt. nyerte a második alkalommal kiírt Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat, amelyet a szakma legnagyobb rendezvényén a tapolcai Business Days-en adott át Feldman Zsolt, az Agrárminisztérium államtitkára.

Kiderült, milyen termékekkel erősít az Auchan

Az Auchan folyamatosan keresi annak a lehetőségét, hogyan tud minél több megbízható és minőségi helyi árut kínálni a magyar vásárlóinak, ennek érdekében több programot működtet, és a Magyar Termék védjegyhasználóival is egyre szélesebb az együttműködése. Mindezt Yann Oudeard, az Auchan Retail Magyarország termékigazgatója hangsúlyozta a cég kereskedelmi fórumán, amelyen közel 50 védjegyhasználó cég képviselője vett részt.

Google-esettanulmány lett a Magyar Termék kampányából

Óriási szakmai megtiszteltetés érte a Magyar Termék országos nyereményjátékának Google Ads kampányát, amelyet a WebMa valósított meg.

Januárig telhet a spájz a magyar termékekkel egymillió forintért

A nagy gyártói érdeklődésére tekintettel az idén két országos közösségi nyereményjátékot is szervezett a Magyar Termék Nonprofit Kft. A második, őszi akcióra ismét kitehették a telt ház táblát, ugyanis 15 védjegyhasználó cég vesz benne részt. A januárig tartó Spájzolj és nyerj! játékban egymillió forint készpénz a fődíj, emellett napi és heti nyereményeket is kisorsolnak az akcióba bevont több száz termék vásárlói között.

Körbebiciklizik a magyar termékeket a bloggerek

Mit tehet egy cementmű a környezetvédelem érdekében, mivel csökkenthetjük a felhasznált műanyagcsomagolások mennyiségét, hogyan készíthetünk egyszerűen egészséges finomságokat a funkcionális élelmiszerekből – ezekre a kérdésekre ad választ az a két fiatal blogger, aki a nyáron Magyar Termék védjegyes árukat gyártó cégeket látogat meg miközben körbebiciklizik az országot.