Hírek

Kiderült, milyen termékekkel erősít az Auchan

Az Auchan folyamatosan keresi annak a lehetőségét, hogyan tud minél több megbízható és minőségi helyi árut kínálni a magyar vásárlóinak, ennek érdekében több programot működtet, és a Magyar Termék védjegyhasználóival is egyre szélesebb az együttműködése. Mindezt Yann Oudeard, az Auchan Retail Magyarország termékigazgatója hangsúlyozta a cég kereskedelmi fórumán, amelyen közel 50 védjegyhasználó cég képviselője vett részt.

Google-esettanulmány lett a Magyar Termék kampányából

Óriási szakmai megtiszteltetés érte a Magyar Termék országos nyereményjátékának Google Ads kampányát, amelyet a WebMa valósított meg.

Januárig telhet a spájz a magyar termékekkel egymillió forintért

A nagy gyártói érdeklődésére tekintettel az idén két országos közösségi nyereményjátékot is szervezett a Magyar Termék Nonprofit Kft. A második, őszi akcióra ismét kitehették a telt ház táblát, ugyanis 15 védjegyhasználó cég vesz benne részt. A januárig tartó Spájzolj és nyerj! játékban egymillió forint készpénz a fődíj, emellett napi és heti nyereményeket is kisorsolnak az akcióba bevont több száz termék vásárlói között.

Körbebiciklizik a magyar termékeket a bloggerek

Mit tehet egy cementmű a környezetvédelem érdekében, mivel csökkenthetjük a felhasznált műanyagcsomagolások mennyiségét, hogyan készíthetünk egyszerűen egészséges finomságokat a funkcionális élelmiszerekből – ezekre a kérdésekre ad választ az a két fiatal blogger, aki a nyáron Magyar Termék védjegyes árukat gyártó cégeket látogat meg miközben körbebiciklizik az országot.

Több mint egymillióan látták a Válaszd a Hazait! videót

A Magyar Termék védjegyhasználók közöségi oldalai is profitáltak Válaszd a Hazait! kampányból, amelynek kisfilmjét 1,2 millióan nézték meg a Youtube-on június végéig. A Magyar Termék Nonprofit Kft. reklámkampányának koncepciója az volt, hogy a magyar termékekhez illő legszebb magyar kifejezéseinket állította párhuzamba a hazai termékkel, megmutatva azt: ahogy ezek a szavak hiányoznának a nyelvünkből, úgy a magyar termékek is hiányoznának a magyar háztartásokból.

Itt a bizonyíték: érzik már a magyarok, hogy nagy baj lesz

Európában a magyarok szándékoznak legkevésbé növelni kiadásaikat a következő időszakban, míg a magyarok 55 százaléka szeretné növelni a megtakarításait. A magyarok nagy része ugyanakkor tudja, hogy a kiadásai növelése elkerülhetetlen lesz, mert felkészültünk arra, hogy drágulni fog az élet. A magyarok a helyi termékek vásárlását hazafias cselekedetnek tartják, Nyugaton inkább a környezetvédelmi szempontok dominálnak a hazai termékek választásakor.