Hírek

Bemutatkozott a HelloFood

Idén szeptemberben az Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás keretein belül mutatkozott be a HelloFood csapata. A kényelmi készételeket forgalmazó cég gyors és egészséges megoldást kínál rohanó mindennapjainkra.

Kiválóságot és környezetbarátságot igazoló védjegyek kerülhetnek a magyar termékekre

A termékek kiválóságát és a környezetbarátságát tanúsító új védjegyeket hozott létre a hazai eredetet igazoló legismertebb védjegyrendszert működtető Magyar Termék Nonprofit Kft. A független szakemberek által odaítélt új védjegyekért már jelentkezhetnek a magyarországi gyártók. Az első Kiváló Termék a Naturlandé, az első ÖKOlogikus jelölés pedig a Creptóé lett.

Díjat kapott a Penny Market

A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj átadóján díjazták a Penny Marketet: a nemzetközi áruházlánc a legtöbb Magyar Termék védjegyes, saját márkás termék forgalmazásáért kapott különdíjat – olvasható az origo-n. A Penny Market az első diszkontáruház, aki ebben az elismerésben részesült Magyarországon.

A CO-OP nyerte a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat

A gyártócégek szavazatai alapján a CO-OP Hungary Zrt. nyerte a második alkalommal kiírt Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat, amelyet a szakma legnagyobb rendezvényén a tapolcai Business Days-en adott át Feldman Zsolt, az Agrárminisztérium államtitkára.

Kiderült, milyen termékekkel erősít az Auchan

Az Auchan folyamatosan keresi annak a lehetőségét, hogyan tud minél több megbízható és minőségi helyi árut kínálni a magyar vásárlóinak, ennek érdekében több programot működtet, és a Magyar Termék védjegyhasználóival is egyre szélesebb az együttműködése. Mindezt Yann Oudeard, az Auchan Retail Magyarország termékigazgatója hangsúlyozta a cég kereskedelmi fórumán, amelyen közel 50 védjegyhasználó cég képviselője vett részt.

Google-esettanulmány lett a Magyar Termék kampányából

Óriási szakmai megtiszteltetés érte a Magyar Termék országos nyereményjátékának Google Ads kampányát, amelyet a WebMa valósított meg.