Hírek

„Vedd a hazait! Védd a hazait!” Az itthon előállított termékek vásárlására ösztönöz új kampányával a Magyar Termék Nonprofit Kft.

A Magyar Termék Nonprofit Kft. kampányt indít Vedd a hazait! Védd a hazait! címmel annak érdekében, hogy felhívja az emberek figyelmét arra, mennyire fontos most egymás segítése, a hazai termékek vásárlása.

Papp Krisztián Sándor, a Pa-Comp Kft. ügyvezető igazgatója: Piacvezető céget irányít a vidéki lelkész

Rockzenekara van, vadászik, gyakorló református lelkészként szolgál és nem mellesleg az ország piacvezető száraztermény-forgalmazó cégének vezetőjeként kőkemény üzletember is egyben.

Alig bírják tartani a tempót a tisztítószer- és a WC-papír-gyártók

Óriási a kereslet tisztító- és fertőtlenítőszerekre, valamint higiéniai papírtermékre, a hazai gyártók sem emberrel, sem kapacitással nem bírják már.

Hogyan kommunikálj a dolgozóiddal a vírusról? - az Eisberg megmutatja

A koronavírus megjelenése és az ezzel járó kríziskommunikáció, speciális céges protokollok bevezetése teljesen új helyzetet teremtett.

A környezetbarát tisztaság kifizetődő

Az egyik leggyorsabban megtérülő befektetés a környezetbarát tisztítási rendszerek bevezetése – derült ki a Magyar Piszke Csoport tagja, az Assist-Trend konferenciáján, Budapesten.

Erősen kezdi az évet az áruházláncokban a Magyar Termék

Öt áruházlánccal is speciális marketingakciókat indít az első negyedévben a Magyar Termék Nonprofit Kft.