Alig bírják tartani a tempót a tisztítószer- és a WC-papír-gyártók
Óriási a kereslet tisztító- és fertőtlenítőszerekre, valamint higiéniai papírtermékre, a hazai gyártók sem emberrel, sem kapacitással nem bírják már.
Óriási a kereslet tisztító- és fertőtlenítőszerekre, valamint higiéniai papírtermékre, a hazai gyártók sem emberrel, sem kapacitással nem bírják már.
A koronavírus megjelenése és az ezzel járó kríziskommunikáció, speciális céges protokollok bevezetése teljesen új helyzetet teremtett.
Az egyik leggyorsabban megtérülő befektetés a környezetbarát tisztítási rendszerek bevezetése – derült ki a Magyar Piszke Csoport tagja, az Assist-Trend konferenciáján, Budapesten.
Öt áruházlánccal is speciális marketingakciókat indít az első negyedévben a Magyar Termék Nonprofit Kft.
Több mint 300 vásárolt termék kódjával regisztrált az a játékos, aki megnyerte a Magyar Termék egymillió forintos nyereményakciójának fődíját.
Megjelent az Egészségmesék sorozatának első története, amely tízezer példányban jutott el az AIESEC diákszervezet segítségével 50 óvodába és iskolába az ünnepek előtt.