Hírek

Nívódíjat kapott az Auchan a hazai termékek népszerűsítéséért

Az Auchan Magyarország Kft. nyerte az idei Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat. A Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Trade Magazin által alapított, Nagy István agrárminiszter fővédnöksége alatt álló kitüntetést minden évben az a kereskedelmi társaság kapja, aki a legtöbbet tesz a hazai termékek népszerűsítéséért. Idén a zsűri szerint az Auchan volt ebben a legjobb, ráadásul a járvány okozta helyzetben különösen támogatta a magyar gazdákat.

Az Auchan Magyarország az idei nívódíj nyertese

Az Auchan Magyarország Kft.-nek ítélték oda az idei Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat, amelyet a szakma legnagyobb rendezvényén, a tapolcai Business Days-en adott át Bognár Lajos, az Agrárminisztérium helyettes államtitkára.

Megkezdődtek az október végéig tartó hazai napok a Coop-üzletekben

Magyar üzletláncként a Tisza-Coop Zrt. különösen fontosnak tartja, hogy polcain mindig megtalálhatók legyenek a kiváló magyar termékek, ezzel is támogatva a hazai gyártókat, a magyar gazdaságot. COOP Hazai Nap néven idén is megrendezi – a Magyar Termék Nonprofit Kft. szakmai támogatásával – hagyományos eseménysorozatát, amelynek célja a közösségépítés, valamint a védjegyes magyar termékek és a Coop-üzletlánc népszerűsítése.

Átadtunk tavaszi FELFEDEZŐ nyereményjátékunk fődíját

Hat gyártó 127-féle Magyar Termék védjegyes terméke vett részt a Felfedező tavaszi nyereményjátékban, amelyben a 2019-es hasonló akcióhoz képest megduplázódott az eladott árucikkek száma. Az egymillió forintos fődíjat az újdonságnak számító Abonett szendvicsek megvásárlásával nyerték. A díjátadó napján új termékkörrel elindították a játék második fordulóját is.

A Wiesbauer-Dunahús támogat egy fontos magyar kezdeményezést

A Wiesbauer-Dunahús 2 top termékének csomagolásán, a Prémium Bécsi virslin és a Prémium Frankfurti virslin azonnal látható az új, „vedd a hazait“ logó, amely arra ösztönzi a magyar vásárlókat, hogy hazai, regionális termékeket vásároljanak.

A Magyar Termék ereje a védjegyhasználók összefogásában rejlik

A #veddahazait kampányban részt vevő cégek képviselői azt emelték ki, hogy minden gazdasági szereplőből – gyártók, kereskedők, fogyasztók ­– pozitív érzéseket váltott ki a járványhelyzetben elindított akció. Az is ismét bebizonyosodott, hogy a Magyar Termék igazi ereje a védjegyhasználóik összefogásában rejlik.