Kampány indult a hazai termékek fogyasztásának ösztönzésére
Kampány indult a hazai termékek fogyasztásáért, amelyet a KNK PR&Media készített. Alább az ügynökség kampánybejelentője olvasható.
Kampány indult a hazai termékek fogyasztásáért, amelyet a KNK PR&Media készített. Alább az ügynökség kampánybejelentője olvasható.
December 7-e és 24-e között minden vásárló, aki a SPAR webshopjában legalább 3 ezer forint értékben valamilyen „Magyar Termék” védjegyes árut vásárol, megkapja a Habfehér karácsony című mesefüzetet, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ajándékát.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. számára rendkívül fontosak az üzletlánci együttműködések, hiszen ezek – azon túl, hogy ráirányítják a figyelmet a hazai termékekre – mindig nagyszerű eredményeket hoznak a gyártók, a kereskedők és a fogyasztók számára egyaránt. Így volt ez az idén első alkalommal megszervezett, szeptember 2. és 27. között zajló Reál-promócióban is.
Díjnyertes védjegy-kommunikáció
Az ALDI a hazai termelőket, illetve az élelmiszeripar fejlődését és munkahelyteremtését támogatva, már magyarországi piacra lépése óta arra törekszik, hogy ahol csak lehetséges, magyar gyártóktól származó terméket kínáljon üzleteiben.
A jó minőségű magyar termékek védelme, a hazai termelők támogatásának jelentősége különösen megnőtt a koronavírus okozta világjárvány miatt. A SPAR Magyarország régóta elkötelezett a hazai áruk és termelőik iránt, így a vállalat csatlakozott a Vedd a hazait! Védd a hazait! kampány őszi időszakához is.
Elnyerte a Magyar Termék védjegyhasználati jogát 19 olyan tálcás frisshús sertés termék, amelyeket a bicskei Regnum Húsüzem és Oktatóközpontban gyártanak. A minősítés garantálja, hogy ezen termékek 100 százalékban hazai alapanyagból, Magyarországon készültek.