Hírek

A fiatalokkal is megismertetik a Márka-élményt

A Márka régi magyar üdítőmárka, hiszen az első szőlőízű italt 1973-ban palackozták. A Márka Üdítőgyártó Kft. százszázalékos magyar családi vállalkozásként 2007-ben kezdte meg tevékenységét.

Beruházásokkal válaszolt a Gyermelyi és a Gyulahús a járvány kihívásaira

Kis karácsony vagy nagy karácsony? A gyártók és a kereskedők a Covid19 sújtotta idei szezonban is nagy karácsonyra, azaz kiemelkedő forgalomra számítanak. A Magyar Termék Nonprofit Zrt. háttérbeszélgetésén szó esett a járvány első és második hullámának tapasztalatairól, a magyar termékek szerepének növekedéséről, valamint arról is, milyen gyártói kapacitásbővítést hívott életre a megnövekedett kereslet.

Kampány indult a hazai termékek fogyasztásának ösztönzésére

Kampány indult a hazai termékek fogyasztásáért, amelyet a KNK PR&Media készített. Alább az ügynökség kampánybejelentője olvasható.

Magyar termékek vásárlásáért Magyar Termék Mese jár a SPAR-ban

December 7-e és 24-e között minden vásárló, aki a SPAR webshopjában legalább 3 ezer forint értékben valamilyen „Magyar Termék” védjegyes árut vásárol, megkapja a Habfehér karácsony című mesefüzetet, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ajándékát.

Reál: eredményes promóció Magyar Termékekkel

A Magyar Termék Nonprofit Kft. számára rendkívül fontosak az üzletlánci együttműködések, hiszen ezek – azon túl, hogy ráirányítják a figyelmet a hazai termékekre – mindig nagyszerű eredményeket hoznak a gyártók, a kereskedők és a fogyasztók számára egyaránt. Így volt ez az idén első alkalommal megszervezett, szeptember 2. és 27. között zajló Reál-promócióban is.

Még több magyar termék az ALDI kínálatában

Díjnyertes védjegy-kommunikáció

Az ALDI a hazai termelőket, illetve az élelmiszeripar fejlődését és munkahelyteremtését támogatva, már magyarországi piacra lépése óta arra törekszik, hogy ahol csak lehetséges, magyar gyártóktól származó terméket kínáljon üzleteiben.