Hírek

Hazai Termék védjegyet kapott a Terrán 7 termékcsaládja

A Terrán Tetőcserép termékei magyar alapanyagokból, már több mint 100 éve készülnek Magyarországon, egy családi vállalkozás alapjain megerősödve és folyamatosan fejlődve. A márka 2021-től a Hazai Termék védjegyet használók büszke és tudatos körét erősíti.

A Príma ajándék #veddahazait maszkkal kampányol

Január 11-én kezdődött az a kéthetesre tervezett – a maszkkészlet erejéig tartó – akció, amelyben a Príma megajándékozza azon vásárlóit, akik egyidejűleg legalább három védjegyes hazai árucikket vásárolnak online.

Ötvenmilliós kampánnyal zárja az évet a „Vedd a hazait! Védd a hazait!”

Ünnepek előtti tévékampányban ért a csúcspontjára a járvány elején indult „Vedd a hazait! Védd a hazait!” akció. A Magyar Termék Nonprofit Kft. a csatlakozó gyártócégek segítségével minden korábbinál nagyobb értékű és hatású kampányt tudott megvalósítani.

A fiatalokkal is megismertetik a Márka-élményt

A Márka régi magyar üdítőmárka, hiszen az első szőlőízű italt 1973-ban palackozták. A Márka Üdítőgyártó Kft. százszázalékos magyar családi vállalkozásként 2007-ben kezdte meg tevékenységét.

Beruházásokkal válaszolt a Gyermelyi és a Gyulahús a járvány kihívásaira

Kis karácsony vagy nagy karácsony? A gyártók és a kereskedők a Covid19 sújtotta idei szezonban is nagy karácsonyra, azaz kiemelkedő forgalomra számítanak. A Magyar Termék Nonprofit Zrt. háttérbeszélgetésén szó esett a járvány első és második hullámának tapasztalatairól, a magyar termékek szerepének növekedéséről, valamint arról is, milyen gyártói kapacitásbővítést hívott életre a megnövekedett kereslet.

Kampány indult a hazai termékek fogyasztásának ösztönzésére

Kampány indult a hazai termékek fogyasztásáért, amelyet a KNK PR&Media készített. Alább az ügynökség kampánybejelentője olvasható.