Hírek

Modern csomagolócentrumot épített a Gallicoop Szarvason

1,689 milliárd forintos beruházást hajtott végre a Gallicoop Zrt. Szarvason. A Nemzetgazdasági Minisztérium támogatásával felépített új csomagolócentrumban három műszakban gyártanak pulykahúsból készült szeletelt termékeket. Varga Mihály pénzügyminiszter a beruházás átadásán hangsúlyozta: a kormány stratégiai célja, hogy támogassa azokat a fejlesztéseket, amelyek révén minőségi magyar élelmiszerek kerülhetnek az emberek asztalára.

Enjoy Free! – laktózmentes kefir az ALDI-nál

Az ALDI eddig is kiemelt figyelmet fordított az ételintoleranciával élőkre, akik számára több mint 100 féle „mentes” terméket kínál áruházaiban országszerte. A választék folyamatosan bővül, most a kefir laktózmentes változatával.

A Spar nyerte a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat

A gyártócégek szavazatai alapján a Spar Magyarország Kft. nyerte az első alkalommal kiírt Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat, amelyet a szakma legnagyobb rendezvényén a tapolcai Business Days-en adott át Farkas Sándor, az agrártárca miniszterhelyettese.

Kórházba és átmeneti otthonba kerültek a PromoBox által felajánlott Magyar Termék ajándékcsomagok

Adományokat adtak át a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. és a PromoBox Kft. képviselői szeptember 18-án a berettyóújfalui Gróf Tisza István Kórházban, valamint a nehéz sorsú családokat segítő debreceni Családok Átmeneti Otthonában, melyen a Debreceni Kőr Dáma Egyesület elnöke, Porkoláb Gyöngyi is részt vett. A közel 20 éve működő egyesület vezetője hangsúlyozta, hogy a Családok évében különösen fontos a hátrányos helyzetű családok támogatása. A PromoBox által felajánlott, összesen közel hétszázezer forint értéket képviselő „Magyar Termék Csomagokban” Sofidel higiéniai papírtermékek, Freesia személyes higiéniai termékek, Bonus tisztító- és tisztálkodó eszközök, Sága szárnyashús-termékek és Naturaqua ásványvizek kaptak helyet.

Szombathelyre került a „Három a magyar” főnyereménye

Öt kisboltot üzemeltető kereskedő, Beszterczi Balázs nyerte a 450 ezer forint értékű Mol-üzemanyagkártyát a METRO-hálózatban lebonyolított „Három a magyar” nyereményjáték fődíját.

Így vásárol a magyar

A magyar élelmiszer megítélése minden szempontból kiváló, mégis tudatosan csupán a magyarok alig egyharmada keresi a hazai termékeket az üzletek polcain – derül ki a Médiaunió Alapítvány legfrissebb vásárlói kutatásából.