Hírek

Kisgyermekes családok körében népszerűsítették a magyar termékeket

75 ezer újszülött családjához juttatott el magyar termékeket népszerűsítő információs csomagokat a PromoBox, valamint a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. A Vedd a magyart, védd a hazait! – üzenettel záruló egész éves kampány erősíti a hazai vállalkozások piaci helyzetét, élénkíti a gazdaságot és hozzájárul a hazai munkahelyek megtartásához és bővítéséhez.

Kapacitásbővítés a Gramex Drinks-nél!

A Gramex Drinks, a saját márkás üdítőitalok vezető magyarországi gyártója, örömmel jelentette be új beruházását egy újabb, korszerű aszeptikus töltősorba. Ezzel a beruházással a Gramex által foglalkoztatott szakképzett és szakképzetlen munkaerő száma is növekedni fog a cég magyarországi üzemében, Veresegyházon.

Ne csak ételt, hanem élményt is kapjanak a gyerekek a menzán

Három cég csatlakozott a Hungast csoport által elindított Hazai Alapanyagok a Magyar Menzán – vagyis a HAMM - programhoz. Mostantól a Detki Keksz, a Szobi Italgyártó és a Sole-Mizo tejipari vállalat is partnere a HAMM-programnak – a Gyermelyi és az Univer után, amelyek már régebb óta a program partnerei. A Hungast mindig is igyekezett magyar alapanyagokat felhasználni – azt a célt tűzték ki, hogy amit csak lehet, magyar termelőktől, magyar gyártóktól szerezzenek be.

Különdíjat kapott a Sága új honlapja

Az Év Honlapja szakmai versenyen különdíjat kapott a Sága Foods új weblapja, amely a cég teljes arculati megújításának részeként valósult meg. A mai felhasználói igényeket kielégítő, videó hátterű weboldalt egyszerű navigáció, modern dizájn, interaktív felépítés jellemzi.

Új ügyvezető igazgató a Coca-Cola Magyarország élén

November 1-től Kerekes Péter a Coca-Cola magyarországi leányvállalatának ügyvezető igazgatója – közölte a társaság kedden az MTI-vel.

Magyar Termék kereskedelmi fórum a CBA-nál

Új szakmai rendezvénysorozatot indított 2018 nyarán a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. a védjegyhasználói és üzletlánci partnerei közötti együttműködés fejlesztésére. A gyártók részéről gyakran elhangzik, hogy az üzletláncoknál nem vagy csak ritkán van lehetőség a személyes megbeszélésre. A Magyar Termék ebben is segíteni akar a védjegyhasználóinak, hogy lehetőség nyíljon a kölcsönösen előnyökön alapuló együttműködések megtalálására, a jó megoldások bemutatására és a problémák megvitatására a gyártók és a kereskedők között.