Hírek

Ne csak ételt, hanem élményt is kapjanak a gyerekek a menzán

Három cég csatlakozott a Hungast csoport által elindított Hazai Alapanyagok a Magyar Menzán – vagyis a HAMM - programhoz. Mostantól a Detki Keksz, a Szobi Italgyártó és a Sole-Mizo tejipari vállalat is partnere a HAMM-programnak – a Gyermelyi és az Univer után, amelyek már régebb óta a program partnerei. A Hungast mindig is igyekezett magyar alapanyagokat felhasználni – azt a célt tűzték ki, hogy amit csak lehet, magyar termelőktől, magyar gyártóktól szerezzenek be.

Különdíjat kapott a Sága új honlapja

Az Év Honlapja szakmai versenyen különdíjat kapott a Sága Foods új weblapja, amely a cég teljes arculati megújításának részeként valósult meg. A mai felhasználói igényeket kielégítő, videó hátterű weboldalt egyszerű navigáció, modern dizájn, interaktív felépítés jellemzi.

Új ügyvezető igazgató a Coca-Cola Magyarország élén

November 1-től Kerekes Péter a Coca-Cola magyarországi leányvállalatának ügyvezető igazgatója – közölte a társaság kedden az MTI-vel.

Magyar Termék kereskedelmi fórum a CBA-nál

Új szakmai rendezvénysorozatot indított 2018 nyarán a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. a védjegyhasználói és üzletlánci partnerei közötti együttműködés fejlesztésére. A gyártók részéről gyakran elhangzik, hogy az üzletláncoknál nem vagy csak ritkán van lehetőség a személyes megbeszélésre. A Magyar Termék ebben is segíteni akar a védjegyhasználóinak, hogy lehetőség nyíljon a kölcsönösen előnyökön alapuló együttműködések megtalálására, a jó megoldások bemutatására és a problémák megvitatására a gyártók és a kereskedők között.

Átadták a Vajda Papír Kft. dunaföldvári gyárát

Átadták a higiéniai papírtermékeket gyártó Vajda Papír Kft. 15 milliárd forintos beruházással elkészült gyárát Dunaföldváron, az üzem száz új munkahelyet teremt a régióban.

Az élelmiszer-eladások nőnek a legjobban a magyar online kereskedelemben

Az online élelmiszer-kereskedelem a magyar kereskedelem legdinamikusabb területe, 2017-ben 22,5 százalékkal növekedett, és hasonló bővülés várható az elkövetkező időkben is. Egy átlagos online bevásárlás értéke duplája a boltiénak - derült ki a Magyar Termék védjegyhasználóinak és partnereinek a Budapest Rendezvényhajón megrendezett Agóra konferencián, amelyet az Erste Bank és az Opel támogatott. A vendégek a szakmai információkat egy dunai hajóút keretében szerezhették meg, amely alatt módjuk nyílt a kapcsolatépítésre és -ápolásra is.