Hírek

Két csomag Detki keksz vásárlásával Apple csomagot nyert egy budapesti kétgyermekes anyuka

A CBA, a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Detki Keksz képviselői átadták annak a nyereményjátéknak a fődíját, amely március 10-e és április 6-a között zajlott, és amelyben 7 gyártó 175 védjegyes terméke vett részt. A szerencse egy budapesti kétgyerekes családanyának kedvezett.

Heves megyei kistelepülésre került az egymilliós fődíj

Tíz gyártó 243-féle védjegyes terméke vett részt a Vedd a hazait! nyereményjátékban. A 2021. augusztus 11-én indult és 2022. január 5-ig tartó promóció minden eddigi rekordot megdöntött: az összes vásárolt termék száma 143 560, az összes feltöltött AP kód pedig 73 132 darab volt. A legtöbben a Soproni Sör kínálatából választottak. Az egymillió forintos fődíj egy Heves megyei kistelepülésre került, nyertese elkötelezett a hazai áruk iránt, hogy ezzel is a magyar munkaerőt támogassa.

Intenzív integrált kampány az igazi hazaiért: 210 cég csaknem 5000 terméke jogosult a védjegyre

„A hazai az igazi” a szlogenje a Magyar Termék Nonprofit Kft. 2022. évi kampánysorozatának. Célja, hogy a hazai eredetű, ellenőrzött, megbízható termékekről szóló üzenetet eljuttassa a fogyasztók mind szélesebb köréhez, ezzel is segítve őket a tudatos vásárlásban. A legfrissebb statisztikák szerint több mint 210 cég közel 5000 terméke jogosult a Magyar Termék védjegyek használatára. A SPAR Magyarország mindig is kiállt a hazai termelők és termékek mellett, ez átfogó fenntarthatósági koncepciójának is fontos része. A GoldenBurg védjegyhasználóként az elsők egyike a feldolgozatlan élelmiszerek kategóriájában.

A legmagyarabb magyar márka

Napjainkban a védjegyek egyre nagyobb szerepet játszanak az élelmiszertermékek megítélésében, és egyre gyakrabban meghatározó részei a vásárlási döntés folyamatának. Az élelmiszeripar szereplői etikai tanúsítványok, mentes jelölések, egészségmegőrző és étrendspecifikus védjegyek sorával álltak elő többek között termékeik megkülönböztetése céljából és minőségük biztosítékaként.

Egyre többen vásárolnak ilyen élelmiszereket a vidéki Magyarországon: sejtenek valamit?

A járvány hatására a magyar vásárlók tudatosabbak lettek, fontosabbá vált számukra, hogy hazai termelőktől vásároljanak. Kíváncsiak voltunk rá, hogyan alakult az elmúlt 2 évben a magyar termékek kereslete és mennyire fontos a védjegyhasználat a vásárlóknak, emiatt felkerestük a Magyar Termék Nonprofit Kft-nél Benedek Eszter ügyvezető asszonyt, hogy ossza meg velünk tapasztalataikat.

Egyre több szociális szövetkezet használhatja a Magyar Termék védjegyeket

Országszerte 17 szociális szövetkezet kínálhatja 120 féle portékáját Magyar Termék vagy Hazai Termék védjeggyel, ugyanennyi különböző árucikk vár arra, hogy hazai és ellenőrzött eredetét igazolják - jelentette be az Innovációs és Technológiai Minisztérium foglalkoztatáspolitikáért felelős államtitkára.