Hírek

Gallicoop: minden tekintetben növekedés 2014-ben

Az egyik legnagyobb hazai baromfitermelő cég, a Gallicoop Pulykafeldolgozó Zrt. 2014-ben minden tekintetben tovább növekedett. A fennállásának 25. évfordulóját tavaly ünneplő szarvasi pulykafeldolgozó növelte piaci részesedését, a hústermelés volumenét, az exportját és a belföldi értékesítését, az élő pulyka felvásárlását, árbevételét, valamint beruházásokra és felújításokra is többet fordított 2014-ben. Mindezek mellett, ha kis mértékben is, de dolgozóinak létszáma is emelkedett.

Magyar cement – válasszuk a hazait!

A Duna-Dráva Cement Kft. komoly elismerést tudhat magáénak, hiszen első alkalommal nyerte el cementgyártó vállalat a rangos Magyar Termék védjegyhasználati jogot. 2015 tavaszától az összes Beremenden készült zsákos cementtermék csomagolásán megtalálható lesz a védjegy. A védjegyhasználatról és a magyar cementtermékekről a Beremendi Gyár igazgatóját, Müller Ádámot kérdeztük.

Eladta egyik üzemét a FrieslandCampina

Eladta debreceni gyárát a holland tulajdonú FrieslandCampina Hungária Zrt. tejipari cég a székesfehérvári Alföldi Tej Értékesítő és Beszerző Kft.-nek.

Sajtóközlemény: Magyar cement – válasszuk a hazait!

Magyar Termék és Hazai Termék védjegyeket kaptak a Duna-Dráva Cement Kft. cementtermékei

Salátamánia - Gazsi Zoltán, az eisberg Hungary Kft. ügyvezető igazgatója

A hazai konyhakész saláta piac tovább fejlődött a tavalyi évben, bár a kategória részesedése a fejlettebb országokhoz képest még mindig alacsony. Az eisberg növekedésében a cég salátafogyasztást és márkát népszerűsítő marketingkampányai és megújult választékpolitikája egyaránt fontos szerepet kaptak. A részletekről Gazsi Zoltán ügyvezető igazgatót kérdeztük.

Több a magyar termék a hazai piacon

Az elmúlt években folyamatosan nőtt a magyar élelmiszerek iráni kereslet a hazai boltokban, 2010-ben 75 százalék volt a magyar termékek aránya a piacon, ez mostanra 80 százalékra nőtt - mondta a földművelésügyi miniszter.