Hírek

Salátamánia - Gazsi Zoltán, az eisberg Hungary Kft. ügyvezető igazgatója

A hazai konyhakész saláta piac tovább fejlődött a tavalyi évben, bár a kategória részesedése a fejlettebb országokhoz képest még mindig alacsony. Az eisberg növekedésében a cég salátafogyasztást és márkát népszerűsítő marketingkampányai és megújult választékpolitikája egyaránt fontos szerepet kaptak. A részletekről Gazsi Zoltán ügyvezető igazgatót kérdeztük.

Több a magyar termék a hazai piacon

Az elmúlt években folyamatosan nőtt a magyar élelmiszerek iráni kereslet a hazai boltokban, 2010-ben 75 százalék volt a magyar termékek aránya a piacon, ez mostanra 80 százalékra nőtt - mondta a földművelésügyi miniszter.

Vége a sztrájknak a Pick üzemében

A Pick pécsi üzemében csütörtök reggel hattól tartó sztrájk fél tizenkettőkor befejeződött, a munkavállalók dolgozni kezdtek, a termelés beindult.

INNOVÁCIÓS FÓRUM

Az elkövetkező EU költségvetési időszak egyik fő jelszava és irányvonala az innováció. A „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. ennek szellemében tartotta idei első szakmai rendezvényét.

Németország – Ausztria – Svájc: Egyre több fogyasztó keresi a hazai termékeket

Németországban, Ausztriában és Svájcban (DACH) töretlen a kereslet a hazai élelmiszerek iránt – ez derül ki az A.T. Kearney vállalkozási tanácsadó cég tanulmányából.

Új ügyvezető a Nestlé Hungária élén

2015 januárjától Jean Grunenwald tölti be a Nestlé Hungária ügyvezető igazgatói pozícióját. A szakember 24 éve dolgozik a Nestlé kötelékében, a Purina állateledel üzletág közép-európai regionális vezetői posztjáról érkezett a magyarországi megbízatásra.