Hírek

Szerencsről látjuk el Nagy Britanniát NESCAFÉ-val

Szerencsről indult el a NESCAFÉ 3in1 térhódítása az európai piacon, melynek kifejlesztése is itt történt. A kávékeverékből évente összesen 1 milliárd tasak talál vevőre Európa szerte. A Nestlé Hungária a brit piac számára gyártott speciális kiszereléshez új gyártósort állított üzembe, a 180 millió forintos beruházással megvalósított fejlesztés további 100 embernek ad munkát a szerencsi kistérségben, ezzel 480 főre növelve a helyben foglalkoztatottak számát.

Bemutatta zöldborsó-gyorsfagyasztási eljárását a MIRELITE

Az 1981 óta működő, azóta folyamatosan korszerűsített albertirsai hűtőházának működésén keresztül mutatta be a MIRELITE MIRSA Zrt. hogyan kerülhetnek a fogyasztók tányérjára idénytől függetlenül egész évben friss, magyar zöldségek és gyümölcsök, vagy az otthoni környezetben csak fáradságos és gyakran rengeteg hulladékkal járó előkészületeket kiküszöbölő gyorsfagyasztott gombócok, krokettek, mártások.

Magyar beszállítók jelentkezését várja a METRO honlapján

Ünnepélyes keretek között megkezdődött a Magyar Hetek eseménysorozat a METRO áruházakban. Június hónapban magyar beszállítóinak termékeit népszerűsíti az üzletlánc. A megnyitón részt vett többek között Glattfelder Béla gazdaságszabályozásért felelős államtitkár és közel húsz magyar beszállító vállalkozás vezetője.

Újított az Auchan

A 17 éves Auchan Magyarország Kft. stratégiai együttműködést kötött a ”MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft.-vel, így az áruházlánc sajátmárkás termékei közül már 101 árucikk rendelkezik a Magyar termék, Hazai termék vagy a Hazai feldolgozású termék védjeggyel. Az Auchan célja, hogy előtérbe helyezze a magyar árukat és termékeket, ezért is vetette alá sajátmárkás termékeit a ”MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. tanúsítási eljárásának.

„Felfelé ívelő pályán a tanúsító védjegyek”

A „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. és a Coop Hungary Zrt. stratégiai megállapodást írt alá.