Hírek

Megteltek az éléskamrák, és gazdára lelt a 10.000.000 Ft-os fődíj

2011-ben nyolc hónapon át tartott a „Nyerje tele éléskamráját hazai kincsekkel” elnevezésű promóciós játék. A 10.000.000 Ft-os fődíj sorolása 2012. január 16-án közjegyző jelenlétében megtörtént.

Feltámad a Cerbona

Piaci információk szerint televíziós és promóciós imidzskampány indul a Cerbona müzli, szelet, és pehely termékeinek támogatására.

Könnyen azonosítható tanúsító védjegyek a honi termékekre

A magyar termék, hazai termék, illetve hazai feldolgozású termék megkülönböztetése, azonosítása érdekében készülnek a könnyen megjegyezhető és értelmezhető képi szimbólumok. A grafikákat a Magyar Termék Nonprofit Kft. civil szervezet készíti önkéntesen, állami beavatkozás és javadalmazás nélkül.

Téves hír - az EU nem tiltotta be a kisfilmünket

Ezúton tájékoztatunk Mindenkit, miután az interneten az a hír terjed, hogy az EU betiltotta a Válassz Magyart! kisfilmünket, hogy a hírnek semmilyen valóságalapja nincsen

Magyar termékek a Lidlben

A Lidl Magyarország, a magyar élelmiszeripari vállalatok kiemelt partnereként az elmúlt évek során nagy hangsúlyt fektetett a magyar termékek jelentős részesedésére termékválasztékán belül.

A többségnek fontos a magyar eredet

A Nielsen felmérése szerint tízből hat fogyasztó tartja fontosnak, hogy amikor élelmiszert vásárol, akkor magyar terméket válasszon. Ezen belül azonban a jó minőség, a termék egészséges volta és a megbízható alapanyag befolyásolja a döntést. Mindössze 16% mondta azt, hogy neki aztán mindegy, hogy magyar-e egy termék vagy sem.