Magyar termékek a Lidlben
A Lidl Magyarország, a magyar élelmiszeripari vállalatok kiemelt partnereként az elmúlt évek során nagy hangsúlyt fektetett a magyar termékek jelentős részesedésére termékválasztékán belül.
A Lidl Magyarország, a magyar élelmiszeripari vállalatok kiemelt partnereként az elmúlt évek során nagy hangsúlyt fektetett a magyar termékek jelentős részesedésére termékválasztékán belül.
A Nielsen felmérése szerint tízből hat fogyasztó tartja fontosnak, hogy amikor élelmiszert vásárol, akkor magyar terméket válasszon. Ezen belül azonban a jó minőség, a termék egészséges volta és a megbízható alapanyag befolyásolja a döntést. Mindössze 16% mondta azt, hogy neki aztán mindegy, hogy magyar-e egy termék vagy sem.
Idén ünnepli fennállásának 5. évfordulóját a Magyar Termék Nonprofit Kft. Az alapításkor 13 cég összefogásával alakult, mára több mint 30 vállalat csatlakozott.
Magyar Termék Tanúsító Védjgyet kapott a Mátrai Erőmű Zrt. - tájékoztatta a társaság médiareferense az MTI-t.
Felértékelődhet a helyi termelés, mindezt pedig a gazdasági válságnak köszönhetjük – állítja Mellár Tamás.
Egy külföldi érdeklődő egyben vinné el a felszámolás alatt lévő Cerbona Élelmiszeripari Zrt. vagyonát. A társaság 5,7 milliárd forinttal tartozik hitelezőinek. Székesfehérvári és szekszárdi üzemében jelenleg két cég bérgyártást folytat. További létszámleépítések várhatók.