Hírek

Új jelzések a magyar boltokban! Ezt kell tudni róluk

Szeptembertől lépett életbe a magyar termék rendelet új szakasza, véget ért a türelmi időszak. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy végleg egységesítették a megjelöléseket, ezentúl három új logóval találkozhatnak a vásárlók a termékeken. A magyar áruk jelölésére szolgáló rendszerhez önkéntesen csatlakozhatnak a gyártók, termelők.

A fiatal vásárlók kedvét keresi a Douwe Egberts

A vállalat ízesített kávékkal igyekszik serkenteni az újonc vevők lankadó koffeinfogyasztását.

Sorra nyílnak a magyar közértek Oroszországban

Bár a magyar CBA azt tervezte, hogy Hungarikum delikát üzleteket nyit Brüsszelben, Párizsban és Londonban, ez egyelőre lekerült a napirendről. A friss Heti Válaszból kiderül: a magyar-orosz tulajdonban lévő Paprika-lánc viszont sorra nyitja az üzleteit Oroszországban.

Orosz exportra készül a Kométa

A Kometa 99 Zrt. szerdán megtartott közgyűlésén a cég tulajdonosai megerősítették pozíciójában a három stratégiai területért felelős igazgatót: Dr. Prohászka Balázs gazdasági igazgatót, Hollósy Tibor beszerzési igazgatót és Radó Gábor kereskedelmi igazgatót.

Túl cukros a gyümölcsjoghurtok egy része

A gyümölcsjoghurtok inkább számítanak cukros édességnek, mint egészséges finomságnak a Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) felmérése szerint, az általuk vizsgált 16 gyümölcsjoghurtból mindössze kettő tartalmaz teljes értékű gyümölcsöt a hozzáadott cukornál nagyobb arányban

Pulyka mellsonka glutén- és laktózérzékenyeknek - Pulykasonka gyártásban piacvezető a Sága Foods

Az ACNielsen Piackutató adatai szerint 2012. július-2013. június között a Sága Foods Zrt. 26%-os mennyiségi és 35%-os értékbeni részesedéssel továbbra is a pulykasonka gyártás piacvezető szereplője. A hazai vásárlók a legtöbbször a Selyemsonkát vásárolták a boltokban a pulykasonkák közül.