Hírek

Mi alapján dönt a magyar fogyasztó mikor tojást vásárol?

Az elmúlt években számos olyan változás történt a hazai tojáspiacon, ami a fogyasztókat érinti, amelyeknek célja a fogyasztók szélesebb körű tájékoztatása volt. A szakma, a tojástermelők és kereskedők több kérdésben is megosztottak voltak, elsősorban a tojás kilóra vetített árának feltüntetése és egyes védjegyek alkalmazása témájában különböztek jelentősen a szakmai vélemények. Ezekről a kérdésekről készített kutatást a Nyugat-magyarországi Egyetem Mezőgazdaság- és Élelmiszertudományi Karának egyik végzős hallgatója.

Az Univer Product rekordbevételt ért el 2013-ban

A kecskeméti székhelyű Univer Product Zrt. élelmiszer-ipari vállalkozás 2013-ban nettó 16,6 milliárd forint rekord árbevételt ért el - közölte Molitórisz Károly vezérigazgató csütörtökön az MTI-vel.

SafeBrand a magyar termékekért

Napjaink tudatos fogyasztójának számos dolog lehet érték egy termék kiválasztásakor: a természetes összetevők, tápértékek, allergének mellett egyre nagyobb figyelem irányul a környezettudatos bio termékekre, nem utolsó sorban arra, hogy a termék honnan származik, hol készült.

Származási hely: Magyarország. Valóban hazai a termék? Íme a hatósági tapasztalatok.

Egyre több magyar fogyasztó tartja fontosnak, hogy a gyártók megkülönböztető jelöléssel lássák el a hazai alapanyagokból, Magyarországon készült élelmiszereket. Ezeket a termékeket – gyakran magasabb áruk ellenére – a hazai fogyasztók általában előnyben részesítik vásárlásaik során a külföldi élelmiszerekkel szemben.

Viszik a magyar mézet, mint a cukrot Dubajban

16 magyar cég mutatkozott be Dubajban egy élelmiszeripari kiállításon.

Hogyan érinti a bólyi óriásvágó a szegedi pickeseket?

Hamarosan közel 300 ember munkája szűnik meg Szegeden. A szegedma.hu értesülései szerint a Csányi Sándor érdekeltségi körébe tartozó, a Pick termékeit gyártó Bonafarm-csoport már idén tavasszal belekezd az új vágóhíd felépítésébe a Mohács környéki Bólyon, így Szegedről is átkerül a vágás Mohács mellé.