RENDEZVÉNYEK

"Az év legsikeresebb promóciója 2016" Díjátadó – EZÜSTÉREM

A Trade Magazin szervezésében idén kilencedik alkalommal rendezték meg „Az év legsikeresebb promóciója 2016” verseny díjátadó ünnepséget a Budavári Palota Fortuna Éttermében. Az eseményt hagyományosan idén is egész napos szakmai program kísérte.

GOOGLE ADWORDS ONLINE HIRDETÉSI AJÁNLAT ÉS TRÉNING

Idén év elején lehetőséget kaptunk arra, hogy olyan programban vehessünk részt, melynek kb. 35 millió Ft-os kerete lehetővé teszi, hogy nem csak a "magyar terméket", hanem a védjegyes termékeket is hirdetni tudjuk a Google keresőben.

KÖZÖSSÉGI NYEREMÉNYJÁTÉK ÉS ONLINE MARKETING LEHETŐSÉGEK FÓRUMA

A védjegyhasználóként kiaknázható előnyök közül évről évre bizonyítottan a legsikeresebben az országos nyereményjátékunk működik.

MAGYAR TERMÉK MOZIDÉLUTÁN CSAK CSAJOKNAK - LURDY HÁZ

Több alkalommal részt vettünk már a Maxxon Reklámügynökség által szervezett Just Girls Cinema délutánon, melyet most egyedülálló módon kimondottan a védjegyhasználó partnereink bemutatkozása céljából rendeztünk.

SZÍVÜGYÜNK A MAGYAR TERMÉK - FILMFORGATÁS

2016. év végére elkészül egy közösségi élményen, tömegből kialakított vizuális elemeken alapuló Magyar Termék image film, a kb. 1 perces film fő üzenete: Magyar Termék a Szívügyünk! Terjesztése elsősorban online platformon történik. A film központi elemét képzi a 2017-es kommunikációnak.

10 ÉVES A MAGYAR TERMÉK

Idén ünnepli fennállásának 10. évfordulóját a "MAGYAR TERMÉK" Nonprofit Kft. A szervezet 13 cég összefogásával indult, mára több mint 150 vállalat csatlakozott.  Az elmúlt évtizedben hosszú utat tettek meg, mára a Magyar Termék védjegyet a fogyasztók több mint 90%-a ismeri, és közel 85%-uk hitelesnek is tartja azt.  Elmondható tehát, hogy az elképzelés létjogosultsága megkérdőjelezhetetlen.